niedziela, 21 sierpnia 2016

MAM BABY - miska dla niemowląt Feeding Bowl

Dzisiaj kilka słów o kolejnym produkcie, który razem z Zuzienką testujemy.
Pojawił się już post o marce MAM BABY o TU, a także o pierwszym testowanym produkcie- gryzaku TU.

MAM BABY miska dla niemowląt MAM Feeding Bowl 6+ miesięcy dostępna w trzech kolorach: niebieskim, zielonym, a także różowym.






Idealnie podzielone porcje, szczelnie zamknięcie i wygodna rączka, to właśnie nowa miseczka MAM Feeding Bowl! Miseczka ma dwie oddzielne przegródki, jest lekka i łatwa w trzymaniu, idealna do przechowywania oraz poza domem.

Świetnie nadaje się na przekąski- te w domu, a także podczas spacerków.






Zuzia ostatnio bardzo lubi wszystko wyrzucać- i tak też było z kukurydzianymi chrupkami :) 

Kolorowe naczynia dla dzieci z pewnością sprawią, że spożywanie posiłków będą przyjemnością i dobrą zabawą. Miseczkę można zakupić w cenie 34,19zł TUTAJ. W ofercie są również sztuczce i inne akcesoria do karmienia.

W minionym tygodniu postanowiłam ugotować zupkę dla Zuzi.
Mięso z królika, marchew, pietruszka, a także seler gotował się w garnku.
Mięsko dostaliśmy od prababci Zuzi, dlatego wiedziałam, że jest przede wszystkim zdrowe. 


Następnie wszystko przerzuciłam do blendera, a później raz jeszcze na gaz i podsypałam kaszką manną.
Zupka była gotowa.


Miseczkę używamy na co dzień. Zabieramy na każdy spacerek na przekąski, nie zajmuje dużo miejsca w torbie. Jakość produktów MAM BABY jest bardzo dobra, a wykonane są z bezpiecznych materiałów dla dziecka. Mam pewność, że miseczka szybko nie pęknie. Zamknięcie jest bardzo szczelne. Polecamy! :)


8 komentarzy:

  1. Świetna miseczka!A i jaka frajda z wyrzucania zawartości hehe:) Olkowi bardzo by się spodobało to, że miseczka ma przykrywkę:)uwielbia otwierać i zamykać:)A zupka na pewno była przepyszna! Chyba było jej na zapas, co?:) My dostajemy co jakiś czas królika od wujka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak- wyrzucanie zawartości jak i innych rzeczy to ostatnio ulubiona zabawa Zuzi :) tak, zupki było o wiele więcej :)

      Usuń
  2. Fajny gadżet,jest lepsze jest to, że można ja zamknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu pojemniki zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie- w domu i w terenie :) zdecydowanie tak!

      Usuń
  4. Super miseczka, my mamy zamykaną :)

    OdpowiedzUsuń