środa, 3 sierpnia 2016

Blogosfera - Canpol babies

Bardzo miło jest mi Was poinformować, że udało nam się dostać do 23. edycji testowania zestawu "Owieczka". Za niedługo dotrze do nas paczka i zaczynamy testowanie z Canpol babies! 

Bardzo chętnie zgłaszamy się do kolejnej 24. edycji blogosfery w której do zdobycia jest zestaw "Forest Friends". W skład którego wchodzi butelka, kubek niekapek, bidon oraz urocza zabaweczka z metkami.
Kolory są cudowne! 



Zgłaszamy się po raz kolejny, ponieważ mamy już kilka produktów Canpol babies i jesteśmy bardzo ale to bardzo zadowoleni :) 

Po lewej stronie na blogu znajduję się baner firmy Canpol babies. Gdy na niego klikniecie, znajdziecie się na stronie Internetowej właśnie tej firmy :) Możecie poznać tam wszystkie produkty, poczytać rady innych mam, a także zgłosić się do edycji testowania produktów. Macie czas do 31 sierpnia. Zgłosić możecie się wy i razem z dzieckiem przetestować zestaw lub wysłać zgłoszenie i zorganizować konkurs na waszym blogu. Po 31 sierpnia wybranych zostanie 10 testerek, a także 10 organizatorek konkursów z których każda otrzyma po dwa zestawy nagród do swojego konkursu. Warto,działajcie! Trzymam kciuki za siebie, ale i za Was.
Powodzenia!


8 komentarzy:

  1. Gratulacje :) może znowu się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, a u nas również konkurs z Owieczkami :) Zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie bardzo fajna opcja :) żeby zorganizować konkurs jeśli zostaniesz wylosowana :) ja akurat dzieci nie mam ale moje dwie koleżanki urodzily 3 miesiące temu zestaw idealny dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa akcja, może się dostaniemy? Jeszcze nie testowałam z Blogosfery ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my się zgłaszaliśmy już kilka razy, a teraz, poraz pierwszy będziemy tetsować :) warto spróbować.

      Usuń
  5. Pwodzenia :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/tydzien-2-wyzwania-trusted-cosmetics.html?showComment=1470581828516#c8201777559452907959

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak super, że Wam się udało!! Ja myślałam, żeby założyć bloga, pisać swoje wypocinki i też próbować.. ale kiedy ja na to znajdę czas przy moich urwiskach;p

    OdpowiedzUsuń