niedziela, 28 sierpnia 2016

Co najlepsze do Biedronki

Jakiś czas temu u jednej blogerki przeczytałam post o akcji testowania produktów z Biedronki. Wtedy trwała akcja testowania majonezów. Zarejestrowałam się i ja, o TU. Odbyła się kolejna akcja- tym razem testowanie karmelków. Zgłosiłam się i udało się. Zostałam testerką karmelków. Kilka dni później przyszła do mnie paczka.


W pudełku znajdowało się 5 paczek karmelków o różnych smakach.






Akcja testowania trwała do dzisiaj.
Jak dla mnie wygrały karmelki o smaku trawy cytrynowej z mango - są świetne na upalne dni, dają poczucie świeżości, a na dodatek mają ładny kolor i zapach :)
Pomidor z pomarańczą? Nie, to nie dla mnie. Koniecznie zarejestrujcie się na portalu, kolejnym razem może komuś z Was dopisze szczęście. W tym roku odbyło się kilka akcji testowania: karmelki, majonezy, batoniki, napoje cykoriowo-kawowe oraz czekolad.
A Wy, jakiego smaku najchętniej spróbowalibyście? Może Wy też je testowaliście albo inny produkt z Biedronki? Jestem ciekawa który smak będzie dostępny w sieci sklepów Biedronka :) 

3 komentarze:

  1. Mi się nie udało dostać ale serdecznie gratuluję Tobie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie akcje! Zarejestrowałąm się i czekam na kolejną. Może akurat sie uda.. A co do smakw to hmm.. ciekawe połączenie:) Ale cukierków o smaku pomidora chyba nigdy bym nie kupiła;p

    OdpowiedzUsuń