poniedziałek, 8 sierpnia 2016

MAM BABY

Witam Was J
Dzisiaj przedstawię Wam markę z którą nawiązałam współpracę.
MAM BABY. Znacie? Ja po raz pierwszy poznałam ją w szpitalu, gdy w jednym z prezencików dla Zuzi znalazłam różowy smoczek właśnie tej firmy. Był uroczy, bardzo dziewczęcy, o ciekawym kształcie, inny niż wszystkie.

Produkty firmy MAM pochodzą od austriackiego producenta. Dawno, dawno temu, bo w latach siedemdziesiątych rodzice zastanawiali się jaki wybrać smoczek dla swoich Pociech.  Wybrać atrakcyjny design czy medycznie przetestowaną funkcjonalność produktu. Obie cechy były bardzo ważne, ale wtedy ich połączenie było niemożliwe. Przełom rozpoczął się w 1976 roku od pomysłu Petera Rohriga, który zestawił ciekawy design z optymalną funkcjonalnością i medyczną wiedzą. Wraz z zespołem naukowców, pediatrów oraz projektantów, austriacki inżynier plastyczny wykreował pierwszy smoczek MAM. Wyznaczył tym samym nowe standardy w dziedzinie wzornictwa i funkcjonalności produktów dziecięcych. Obecnie około 40 milionów produktów MAM jest sprzedawanych w ponad 30 krajach, na wszystkich kontynentach świata. MAM posiada 8 filii w Europie, USA i Ameryce Południowej, a także jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych w USA i wielu krajach europejskich.

Dlaczego MAM?
Wszystkie produkty MAM są wolne od Bisfenolu, jest to oryginalna marka medyczna, korporacja obecna w blisko 40 krajach, produkty wykonane są z jedwabistego silikonu opatentowanego przez markę MAM, MAM Perfect (2,28mm)to najcieńszy smoczek świata, Butelka MAM Anti-Colic redukuje kolkę pokarmową u blisko 80% dzieci,  posiada blisko 70 zarejestrowanych patentów, MAM Preemie to smoczki, które wspomagają rozwój wcześniaków i skracają okres hospitalizacji, wyróżnia ich unikalny design i funkcjonalność, ich smoczki i butelki powstają tylko w europejskich fabrykach, a produkty tworzone są wg. najwyższych standardów bezpieczeństwa.
Chyba warto bliżej zapoznać się z MAM BABY, prawda ? J
Produkty wyżej wymienionej firmy to: smoczki, butelki, produkty do pielęgnacji jamy ustnej oraz przeróżna akcesoria. Wszystko możecie obejrzeć TUTAJ.  Na dodatek, jeśli zostaniecie fanem MAM BABY na Facebooku to możecie zgarnąć super rabaty na zakupy!
Dzięki naszej współpracy mogę przetestować dowolne produkty. Ja wybrałam kubek dla niemowląt MAM Fun To Drink Cup 270ml 8+ miesięcy, który dostępny TUTAJ, gryzak dla niemowląt MAM Bite&Relax Phase 2, 4+ miesięcy, możecie obejrzeć TUTAJ, a także miskę dla niemowląt MAM Feeding Bowl 6+ miesięcy dostępna TUTAJ. Oczywiście wszystko w kolorze różowym J
Nasza przesyłka jest już u nas i wygląda o tak:






Zaczynamy testowanie trzech produktów, dlatego w najbliższym czasie pojawią się recenzje J
Bardzo się cieszymy z współpracy i raz jeszcze dziękujemy za taką możliwość J


8 komentarzy:

  1. super firma też mieliśmy z nimi testy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo super :) my po pierwszym wrażeniu jesteśmy zachwycone :) :)

      Usuń
  2. nigdy nie miałąm przyjemności korzystać z produktów tej firmy. Jakoś nigdy nie natknęłam się na nią w sklepach stacjonarnych u nas. Super, że Wam udało się nawiązać wpółpracę! Czekamy na recenzje:)

    Ps: Śliczne ma Zuzia geterki! Ostatnio jestem wielką fanką wszystkiego co w kolorze miętowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście również nie ma produktów- są w wiekszym mieście niedalko nas :) może wkrótce znajdziesz je w pobliżu. dostępne są również na sklepie internetowym. recenzje się pojawią już niedługo :)
      Zuzia ma troszkę ciuszków miętowych...a getry z Pepco :) także lubię ten kolor.

      Usuń
  3. Ale się cieszy :) kruszynka kochana :) masz prze fajną córeczkę i gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy się mama i córeczka :) hihih. dziękuje :)

      Usuń
  4. Do mnie dzisiaj też dotarła paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też od MAM BABY? Super! co będziecie testować? :)

      Usuń