sobota, 6 sierpnia 2016

Pampers Active Baby-Dry

Nowe pieluszki mogłam testować dzięki projektu organizowanego przez trnd KLIK. Zarejestrowałam się na stronie, wypełniłam zgłoszenie i udało się. Dostałam się do akcji :) Mój zestaw startowy składał się
 z 1 opakowania nowych pieluszek w rozmiarze 4, przewodniku projektu oraz książeczki
"Twoje badanie opinii". Otrzymałam również 15 próbek z dwiema pieluszkami wraz z ulotką
oraz 10 dodatkowych ulotek do przekazania innym rodzicom.



Nowe pieluszki Pampers Active Baby-Dry mają rozciągliwe boczki, chłonne kanaliki, chłonne mikroperełki, powłoczkę miękką jak bawełna, oddychający materiał oraz specjalnie szybkoschnącą warstwę. 







Kanaliki znajdujące się w pieluszkach Pampers Active Baby-Dry są wypełnione mikroperełkami nowej generacji, które wchłaniają do 30 razy więcej wilgoci, niż same ważą. To odpowiednik 2-3 butelek mleka na jedną pieluszkę.

Suchość pieluszki o której się przekonałam wykonując eksperyment.







Eksperyment wykonałam zgodnie z planem, który znajduje się w książeczce.
Gdy przeciełam pieluszkę nożyczkami przekonałam się, że wilgoć została równo rozprowadzona po trzech kanalikach, które są widoczne na ostatnim zdjęciu. 

Jakiś czas temu zorganizowałam mały konkurs w którym do zgarnięcia była próbka z dwiema pieluszkami. Wybrałam trzy mamy, jednak jedna mama do tej pory się ze mną nie skontaktowała i nie otrzymała odemnie próbki. Jedna z mam była zadowolona, natomiast druga mniej. 

Jakie jest moje zdanie na temat nowych pieluszek Pampers Active Baby-Dry? Są idealne na dzień oraz na noc. Po całej nocy pieluszka nie przecieka, a podczas dłuższego spacerku również się sprawdza. Pieluszki dobrze przylegają, mają mięciutką powłoczkę, a także kolorową, miłą dla oka grafikę. Jak najbardziej polecamy! 


1 komentarz:

  1. Moja córeczka woli pieluszki innej firmy ale i te czasami zdarza nam się mieć i są ok. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń