czwartek, 4 sierpnia 2016

Ma-Made

Firma, która tworzy cudowne rzeczy z miłości do kreatywności.
Od serduszek na lusterka do auta, po metryczki, aż do zegarów. Zajrzycie koniecznie TUTAJ , a jestem pewna, że zostaniecie na dłużej i zakochacie się w uroczych rzeczach :) Jakiś czas temu natknęłam się na Facebooku na Ma-Made. Gdy przeglądałam zamieszczone tam zdjęcia, nie wiedziałam co wybrać! Bardzo długo myślałam, aż w końcu się zdecydowałam... Wyjątkowe serduszko na lusterko do auta dla Tatusia. Kontakt z właścicielką firmy wzorowy, Pani bardzo miła, odpowiedziała mi na każde pytanie. Po przesłaniu zdjęcia i wybranego przeze mnie opisu, powstał projekt, który był do zatwierdzenia i dopiero po nim powstało nasze serduszko.
Według Pani Martyny jest to "najlepszy hamulec w aucie, zaraz po tym prawdziwym".





Serduszko jest wykonane z drewna, tekst i zdjęcie wyszły na nim super. Miałam nawet przygotowany mój własny sznureczek, ale po otwarciu koperty okazało się, że już jest. A na dodatek jest to cieniutka gumeczka, dlatego nasze serduszko od razu możemy zawiesić na lusterko. Świetny prezent dla taty. Taki bez okazji :) Jestem bardzo zadowolona i myślę, że jeszcze nie raz złoże zamówienie u przemiłej Pani Martyny.

A Wam jak się podoba?
Serduszka są w dwóch rozmiarach: 6cm (15zł) oraz 10cm(20zł) + koszt wysyłki.

Na koniec mam dla Was niespodziankę!
Na zamówienia do końca soboty na wszystkie serduszka wysyłka na terenie Polski wynosi 0zł!
Wchodźcie TUTAJ , a w wiadomości podajcie hasło Zuzienka :)
Prześlijcie zdjęcie i Wasz teskt. Lub dwa zdjęcia. Albo jedno. Jakie tylko chcecie. Serduszko to idealny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego. Polecam!


9 komentarzy:

  1. Chyba muszę o czymś takim pomyśleć, bo mój M. czasami przejawia skłonności do zbyt szybkiej jazdy, a niestety nie zawsze mogę siedzieć obok i dopilnować, by zdjął nogę z gazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto teraz skorzystać, gdy za przesyłkę na terenie kraju nic nie płacimy :)

      Usuń
  2. Bardzo rozbawiła mnie dwuznaczność zdania:
    "na dodatek jest to cieniutka gumeczka :) świetny prezent dla taty. Taki bez okazji :)" ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, racja! dopiero teraz się zorientowałam. a nie miałam nic dwuznaczengo na myśli! :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł :) wręcz idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne :) Świetne na prezent, obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń