piątek, 12 sierpnia 2016

WOMAR

Firma WOMAR powstała w 1989 roku w Częstochowie. Od samego początku specjalizujemy się w produkcji najwyższej jakości artykułów dla dzieci i niemowląt. Od wielu lat istniejemy na rynku europejskim. Zaufało nam już wielu klientów m.in.: z Niemiec, Austrii, Norwegii, Włoch, Szwecji, Czech, Słowacji, Rosji, Słowenii, Litwy, Łotwy, Finlandii, Węgier, Rumunii. Obecnie firma WOMAR jest wiodącym na rynku europejskim producentem artykułów dla niemowląt. Nasze produkty łączą w sobie funkcjonalność i atrakcyjny wygląd. Klientom oferujemy szeroki wybór nosidełek, śpiworów do wózków, kocyków, śpiworów do spania, zestawów pościeli do łóżeczek i wózków, okryć kąpielowych, akcesoriów do wózka i wiele, wiele innych produktów. Różnorodność zastosowanych tkanin i wzorów, zgodnych z aktualnie panującymi trendami, daje możliwość dopasowania produktów do własnych potrzeb. Najbardziej wymagającym produkty WOMAR pozwalają stworzyć własne, unikalne kolekcje.

Kojarzycie, znacie, posiadacie produkty właśnie tej firmy?
Kilka miesięcy temu zastanawialiśmy się nad zakupem nosidełka. Dużo o nich czytaliśmy bo chcieliśmy wybrać to, które będzie najlepsze dla naszego dziecka. Zdecydowaliśmy się na firmę WOMAR. 
Postawiliśmy na nosidło w kolorze granatowym, bardzo neutralnym. Byliśmy bardzo zadowoleni, ja jak i tatuś nosiliśmy Zuzienkę. Nosidełko czy chusta to serce przy sercu. Nic więcej dodawać nie trzeba :)

Początkiem czerwca na Facebooku WOMAR zorganizował Akcję Ambasadorów marki Zaffiro firmy Womar. Byłam zadowolona z naszego nosidła dlatego postanowiłam się zgłosić. I co? Udało się! Zostałam Ambsadorką Womar! Ambasadorki do testowania otrzymały wybrane przez siebie jedno z czterech nowych nosideł. Ja wybrałam Nosidło Care Zaffiro N22.  



Nasze nosidło jest w kolorze szarym :)


Jest już u nas i nawet jesteśmy po pierwszym spacerku. Spisało się rewelacyjnie!
Już niedługo pojawi się recenzja, a także zdjęcia, dlatego zaglądajcie tutaj często.

Jakiś czas temu na blogu po lewej stronie pojawił się baner WOMAR. Klikajcie i poznajcie wyjątkowe produkty dla Maluchów :) 


8 komentarzy:

  1. Takie nosidełko przydatne jest podczas zakupów na targu kiedy potrzebujemy mieć wolne ręce i gdy wracamy z zakupami i np mieszka się na 4 piętrze to wózek już przeszkadza a nosidełko jest wygodą. Wiem po koleżankach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja. my także mieszkamy na górze, w bloku bez windy, wiec coś o tym wiemy :)

      Usuń
  2. Ale ekstra, ja mam nosidło ale niestety nie bardzo dobre dla kręgosłupa i wkładam w nie Sebastiana tylko w kryzysowych sytuacjach. Gdyby nie to, że droga taka impreza to bym się skusiła.
    Zajrzyj do mnie, dziś opublikowałam nowy post, będzie mi miło jak zostawisz po sobie ślad ;) www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się, impreza droga ale warta naszego zdrowia :) obserwuj ich na Facebooku, może wkrótce znoś się coś pojawi :)

      Usuń
  3. Gratuluję ! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielkie gratulacje! fantastyczna sprawa takie nosidełko:) hehe a my przy okazji też skorzystaliśmy:) może nie jest to aż takie cudo jak to, ale jest bardzo fajne:))

    OdpowiedzUsuń