wtorek, 16 sierpnia 2016

MAM BABY - gryzak dla niemowląt

Niedawno nawiązałam współpracę z firmą MAM BABY o czym Wam już pisałam. Jeśli ktoś przegapił post, koniecznie zajrzyjcie TUTAJ. Przypomnę, że od MAM BABY otrzymałam zestaw produktów do testowania.
W związku z tym dzisiaj recenzja jednego z trzech produktów.

Gryzak dla niemowląt MAM Bite&Relax Phase 2, 4+miesięcy.
Jest to minigryzak specjalnie zaprojektowany dla dzieci w drugiej fazie ząbkowania, przeznaczony do zębów trzonowych.  Jest bardzo lekki, o kształcie 3D. Posiada 4 struktury powierzchni i 2 rodzaje materiału.
Idealnie sprawdza się poza domem, ponieważ posiada pudełko do przechowywania oraz do sterylizacji.





Gryzak dostępny jest w trzech kolorach: zielonym, niebieskim oraz różowym w cenie 23,58 zł. 
Możecie go znaleźć w aptekach lub sklepach dziecięcych, a także TU




Gryzak jest bezpieczny dla zdrowia naszego dziecka. Wolny od bisfenolu A (BPA FREE). Kolorystyka jest bardzo miła dla oka, wykonany z porządnego tworzywa. Wyjątkowy kształt sprawia, że nasz Maluszek ćwiczy funkcję motoryczne. Dwa rodzaje materiału zapewniają urozmaicenie podczas gryzienia, a cztery powierzchnie przynoszą natychmiastową ulgę podczas ząbkowania. Ja oraz Zuzia jesteśmy bardzo zadowolone. Jest to inny gryzak, niż wszystkie inne dostępne w każdym sklepie. Cena również jest adekwatna do produktu. Nasza ocena? Piątka :)

A już wkrótce kilka słów o pozostałych produktach. I uwaga, uwaga...wkrótce odsłona Fan Page. Ale to nie koniec! Fan Page będzie wspólny z inną mamą, również blogerką :) 

4 komentarze:

  1. ale cudny gryzaczek! Olus nigdy takiego nie mial... chyba zadbam o to, żeby Julka takiego nie straciuła:)) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gryzak super, sama sie nad nim zastanawiałam ;) A co do blogerki i fanpage, to chyba coś podejrzewam :D Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń