sobota, 2 lipca 2016

Tęcza & Pampers & Wyniki

Czy pamiętacie o Konkursie Fotobudka organizowanego przez firmę Dada?
Wzięliśmy w nim udział i udało nam się wygrać projektor tęcza, który kilka dni temu do nas dotarł.
Przez ten czas udało nam się go przetestować kilkanaście razy J
Zuzia bardzo się cieszyła gdy przed nią postawiłam…wielkie pudło! Cieszyła się, zrywała papier, robiła
 „bam bam” swoją rączką. 




Wieczorem, gdy było już ciemno w pokoju, Zuzia leżała w swoim łóżeczku. Nad nią znajduje się karuzela, również z projektorem, który wyświetla kolorowe gwiazdki. Tym razem zobaczyła…wielką, kolorową tęczę!
I zamiast Zuzia zasypiać, cieszyła się, śmiała. A gdy zmienialiśmy położenie projektora, Mała odwracała się na każdą stronę aby ją widzieć J



Projektor tęcza firmy Dumel dostępny jest od 54,99zł na Ceneo.  
Tutaj, znajdziecie krótki filmik o projektorze.

Mam dla Was kilka wyszukanych darmowych rzeczy. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zamawiać próbki nowych produktów lub korzystać z klubów, dzięki, którym otrzymujemy darmowe, marketingowe przesyłki.
Tutaj zamówicie wyjątkowy termofor z pestkami wiśni.  KLIK  od Bebiklub.

Darmową próbkę produktu Surf TUTAJ

A jeśli założycie konto na
www.pampers.pl możecie TUTAJ zamówić próbkę pieluszek w rozm.2 lub w rozm.4
Czy wasze Maluchy próbowały już kaszkę do picia firmy Nestle? Jeśli nie, możecie zgłosić się do testowania TUTAJ


Ja już zamówiłam, mam nadzieję, że przesyłki do nas dotrą
J
Może wy ostatnio coś zamówiliście? Pochwalcie się!

W środę wybrałam się z moim A.do kina na film: "Dzień Niepodległości:Odrodzenie".
Film polecam, jest warty wydania kilka złotych. Na dodatek udało nam się wyrwać gdzieś tylko w dwójkę, a nie chcieliśmy oglądać: "Gdzie jest Dory?" :) Polecam! Film daje dużo do myślenia i wciąga :) Na dodatek otrzymałam próbkę nowego kremu Dove- kilka słów o nim już niedługo.

Wczoraj Pan Kurier dostarczył nam ogromny karton...


W związku z tym pora na podanie szczęśliwych mam, które razem ze mną będą mogły testować nowe pieluszki. Ha, my nawet już przetestowaliśmy, ale nic Wam nie powiemy :P

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Postanowiłam podzielić się próbkami z trzema mamami. Pamiętajcie, że możecie zamówić darmową próbkę, jeśli założycie konto na pampers.pl

Proszę o przesłanie do jutra na maila danych do wysyłki próbki następujące mamy tych kochanych Maluszków:

1:

2:

3:


Gratulacje! :)

Miłego, pięknego i słonecznego dnia!

Zajrzyjcie do nas na Instagram.
Tam wiele się dzieje!
karolka_f
https://www.instagram.com/karolka_f/

PS Przypominam o jeszcze trwającym konkursie!
szczegóły dwa posty niżej :)


6 komentarzy: