czwartek, 21 lipca 2016

Le Petit Marseillais

Znacie, kojarzycie, słyszałyście?
Na pewno! Żadna kobieta nie może przejść obojętnie obok tych zapachów.
Ja po raz pierwszy wypróbowałam te produkty ponad rok temu gdy zostałam ambasadorką LPM. Powiem Wam, że zakochałam się w zapachach. Wygodnym opakowaniu, a także cenie adekwatnej do jakości kosmetyków. Gdy po całym ciężkim dniu, chciałabym znaleźć chwilę dla siebie zamykam się w łazience, napuszczam wodę do wanny i wlewam płyn do kąpieli właśnie tej marki. Żele pod prysznic i mleczka do ciała również są cudowne. Dzięki produktom skóra pachnie bardzo długo, staje się aksamitna w dotyku i bardzo nawilżona. Na dodatek składają się z naturalnych składników. Ponad rok temu, gdy otrzymałam bardzo miłego maila, że zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais niesamowicie się ucieszyłam. Kilka dni później dotarła do mnie paczuszka. Składała się z : płynu do kąpieli, żelu pod prysznic, mnóstwa próbek, opaski na oczy oraz z karty dla przyjaciółki :)



Kilka miesięcy temu odbyła się nowa kampania, do której niestety się nie zakwalifikowałam.
Teraz, odbywa się kolejna.


Ja już się zgłosiłam, teraz kolej na Was.
Najpierw musicie się zarejestrować, następnie wypełnić ankiete. Zrobicie to TUTAJ.
#ambasadorkaLPM
Trzymam mocno kciuki za nasz wszystkie! :) 

Obserwujcie nas na Instagramie
karolka_f

21 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie poznałam na własnej skórze produktów tej marki. Gratuluję udziału w poprzedniej kampanii, może w obecnej też się uda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często są w super cenie w drogeriach Rossmann, polecam :) dziękuje, bardzo bym chciała :)

      Usuń
  2. zgłosilam się moze się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, misze spróbować swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze warto :) tym razem zestaw napewno bedzie inny

      Usuń
  4. Sama chyba się zglosze może się uda :)

    Zostaje u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że tak. zawsze warto spróbować.
      super! :)

      Usuń
  5. Ja również się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rowniez sie zglosilam :) uzywalam balsamu tej firmy, fioletowego - zapach czulam przez caly dzien! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki bardzo długo pozostają na naszej skórze. ja fioletowego jeszcze nie próbowałam :P

      Usuń
  7. Zgłaszamy się. Powodzenia reszcie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięłam udział i trzymam kciuki żeby się udało. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tą firmę :) też nie dostałam się do poprzedniej kampanii :( zobaczymy teraz jak pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń