poniedziałek, 18 lipca 2016

Surf

Kilka dni temu dotarła do mnie próbka nowości do prania- płyn firmy Surf Tropikalna lilia i Ylang Ylang.


Kilka zdań o marce Surf:
Surf to marka, która jest znana na świecie już od 1959 roku. Dostępna w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz w Afryce. W tym roku wkracza na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.
Surf to propozycja, która dostarczy czyste tkaniny, otoczone wyjątkowym zapachem dzięki nowoczesnym technologiom w dziedzinie perfumerii. Marce towarzyszy bohater – Surfik – zabawny stwór powstały z mydlanej piany, który wniesie radość i przyjemność w codzienne życie konsumentów. Produkty w portfolio marki Surf to zarówno proszki, a także nowe formaty takie jak kapsułki czy płyny. 
Produkty Surf od 19 maja dostępne są w sklepach na terenie całej Polski. Dostępne są produkty do tkanin kolorowych oraz do białych dostępne w trzech liniach zapachowych:tropikalna lilia i ylang ylang, biała orchidea i jaśmin, irys i wiosenna róża.

Udało mi się go już przetestować, dlatego już zdradzam Wam moją opinię.
Płyn ma bardzo piękny, kwiatowy zapach, który po praniu czujemy bardzo intensywnie, ale nie jest on aż tak bardzo silny. Gdy robiłam z nim pranie, pachniało w całym domu. Zapach idealny na lato, a dzięki nim lato będzie u nas przez cały rok. Próbka wystarczyła na jedno pranie, ale już zagościły u nas kapsułki marki Surf o takim samym zapachu jak próbka. 

A Wy czego używacie robiąc pranie? Proszek,płyn,kapsułki? 


8 komentarzy:

  1. Ja zakochałam się w kapsułkach :) Surf też do mnoe dotarł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kapsułki są bardzo wygodne :) wrzucamy do pralki i gotowe

      Usuń
  2. tez mialam i bardzo sobie chwalę :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super. polecam też inne produkty marki Surf :)

      Usuń
  3. Produktów Surf nie miałam jeszcze okazji testować my na co dzień używamy kapsułek- zarówno dla nas jak i dla Julci (dziecięce)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzi rzeczy piorę osobno. widziałam w sklepie kapsułki dla Bobasów ale jeszcze ich nie testwowałam :)

      Usuń