sobota, 16 lipca 2016

Rossnę!

Często robicie zakupy w Rossmanie dla dzieci?
Pampersy, chusteczki, kremy, olejki, balsamy... a także mleko modyfikowane, kaszki, obiadki w słoiczkach, grzechotki, skarpetki czy łyżeczki i kubki niekapki. To wszystko znajdziecie w Drogeriach Rossman.
Idąc tam na zakupy, warto mieć ze sobą kartę Rossne.
Jak ją zdobyć?
Wystarczy zabrać z półki sklepu lub poprosić panią przy kasie. Karta od razu zostanie przez nią zeskanowana, natomiast wy musicie aktywować ją sami.
Jak? W domu, logując się na stronę rossmann.pl, a później wchodząc w zakładkę Rossne.
Gotowe. Już możecie biec do drogerii, zrobić zakupy i łapać promocje. Niektóre produkty są tańsze tylko z kartą Rossne, a na pozostałe rabat, który zależy od ilości Waszych zakupów. Maksymalna wysokość rabatu jaką może zdobyć uczestnik programu to 10%.
Ja dziś otrzymałam maila z informacją o aktualnym rabacie.


Dla kogo?
Program Rossne jest dla oczekujących rodziców na narodziny swojego dziecka, ale także dla obecnych rodziców.

Jeśli uczestnik spełni wymagania, może kupić za 1gr następujące produkty:
olejek do masażu, edukacyjne szczoteczki do zębów, miarka filcowa- żyrafa, a także fotoramka filcowa.

Co trzeba zrobić aby otrzymać produkty za 1gr?
Olejek otrzyma osoba, która oczekuje na narodziny dziecka i dokona zakupy za min.25zł.
Szczoteczki, jeśli zrobimy zakupy za min.25zł w wieku dziecka od 0 do 6 msc.
Miarkę- zakupy również za min.25zł, jeśli dziecko ukończy pierwszy rok życia, a fotoramkę, jeśli dziecko ukończy drugi rok życia i również zrobimy zakupy za min.25zł.

Karta, a także jej aktywowanie jest bezpłatne.
My korzystamy i polecamy :) Wiele korzyści, częste promocje, a także wiele konkursów.
Polecam również produkty firmy Babydream. Są za niewielkie pieniądze, a wysokiej jakości. Teraz kilka z nich w promocji.

Aktualne promocje.
PS Śpieszcie się, za chwilę nowa, inna oferta w super cenie :)



Jeśli ktoś ma jakieś pytania, pisać śmiało lub więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ. 
Na samym dole regulaminu znajdują się załączniki. Jeden z listą produktów dla dzieci objętych programem Rossnę! dla użytkowników ze statusem "jestem rodzicem", a także lista produktów dla użytkowników ze statusem "spodziewam się dziecka".

Kilka wakacyjnych nowości w Drogeriach Rossmann:






Obserwujcie nas na Instagramie!
karolka_f

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie polecamy ja jyz mam 10 procent, bardzo fajna sprawa z tą kartą, można już przedłużyć rewelacja pozdrawiam Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10?! super. nam jeszcze trochę wizyt w drogerii brakuje :)

      Usuń
  2. też mamy i polecamy :) odbierałam olejek jak byłam w ciąży i jak synek się urodził szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My bardzo lubimy rossmanna! Niestety nie jesteśmy w nim aż tak często bo mamy do niego prawie 20 km:(... Wstępujem,y przy okazji, jeśli mamy jakieś załatwienie w pobliżu lub jeśli odwiedzamy moją mamę:) Mimo wszystko mamy już 9 % rabatu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dużo! my na szczęście mamy 15min spacerkiem...:)

      Usuń
  4. Ja również korzystałam z tego programu, teraz dzieciaki już wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatna wiadomość gdy będę miała własne pociechy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rowniez korzystam, zawsze to jakis rabacik :) a dodatkowo rzeczywiscie są oferty ktore z karta kosztuja o wiele, wiele mniej takze taka karta to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, a karta nic nie kosztuje, a można wiele z nią zyskac

      Usuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń