sobota, 23 lipca 2016

Biedronka

Czy wiesz, że 77% kobiet chowa się przed aparatem fotograficznym?
A także, że 2 na 10 Polek czują się pięknie?
Jak myślicie, dlaczego tak się dzieje? Warto odkryć w sobie piękno!

Może wiecie skąd zaczerpnęłam te informacje? Oczywiście, że ze strony idoveyou.pl :)
Zapewne każda z Was zna kosmetyki firmy Dove. Produkty do mycia ciała, antyperspiranty, pielęgnacji włosów i ciała, a także produkty dla mężczyzn- Dove Men+Care. Teraz macie niepowtarzalną okazję do wypróbowania dowolnego produktu. Jak to zrobić? Zobaczcie.


Proste, prawda? Pamiętajcie, że produkt musi zostać zakupiony w sieci sklepów Biedronka!
Promocja trwa od 22.07 do 04.08, a pula nagród gwarantowanych wynosi 5000sztuk.
Brałam już raz udział w tej akcji Dove, przetestowałam, podzieliłam się opinią i otrzymałam zwrot pieniążków na konto bankowe. TUTAJ  zapoznajcie się z produktami objętymi promocją.
Ja jeszcze nie wybrałam się na zakupy ale zapewne ja postawię na żele pod prysznic i prawdopodobnie będzie to figa i kwiat pomarańczy lub granat i werbena cytrynowa. Uwielbiam takie odświeżające zapachy, tym bardziej podczas upalnych dni.

W minionym tygodniu Zuzię odwiedziła Matka Chrzestna, a moja siostra. Wpadła do niej z uroczym prezencikiem. Wypytałam i takie cudo znalazła właśnie w Biedronce. Dlatego śpieszcie się, może coś jeszcze zostało :) wiem, że był duży wybór w postaciach z bajek.




Nasz zestaw składa się z talerzyka, miseczki, kubeczka i sztućców. Wszystko wykonane jest z plastiku. Można stworzyć swój dowolny zestaw lub kupić np jedną sztukę.

Dzieje się tyle, że nie jestem w stanie dzielić się tym wszystkim tutaj z Wami, pisać o każdych akcjach, a także konkursach. Echhh chyba założę FanPage, ale muszę wiedzieć, że mam dla kogo :)

Życzę przyjemnej i słonecznej niedzieli. U nas słoneczko mocno grzeje :) aż za! 

7 komentarzy:

  1. Fajna akcja :) ale szkoda że to dotyczy kosmetyków dove bo nawet je lubię je ale raczej rzadko po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to akcja tylko dla firmy Dove :) teraz warto po nie sięgnąć- pieniązki wrócą :)

      Usuń
  2. O to pędzę coś kupić, uwielbiam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się idea tej akcji:) oby takich więcej! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super te naczynia :) a co do dove juz balsam kupilam :)
    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/07/domowe-spa-dla-wosow-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny komplecik:)czekasmy na fanpage

    OdpowiedzUsuń