środa, 13 lipca 2016

Meksykańska

W minionym weekend świętowaliśmy urodziny tatusia Zuzi. Z tej okazji po raz pierwszy postanowiłam zrobić sałatkę meksykańską. Wyszła przepyszna! Chętnie podzielę się z Wami bardzo szybkim przepisem :)

Co potrzebujemy?
Puszkę ananasa
Puszkę kukurydzy
Puszkę fasoli czerwonej
Jedna czerwona papryka
Jeden por
Kostka żółtego sera
Majonez
Sól i pieprz

Ananas kroimy w "kosteczkę"


Do miski wrzucamy: pokrojony wcześniej ananas oraz paprykę. Kukurydzę i fasolę przekładamy do durszlaka- zalewamy wodą, chwilę czekamy aby cała woda opadła.


Białą część pora kroimy na pół, kroimy w cieniutkie paseczki.


Używamy grubych dziurek na tarce aby zetrzeć ser- ja zużyłam połowę dużej kostki.



Całość mieszamy, dodajemy 4 duże łyżki majonezu, doprawmy świeżo zmielonym pieprzem i solą- ja użyłam morskiej.


Mniam! Wiem, że niektórzy nie przepadają za połączeniem ananas- fasola czy papryka, ale sałatka smakuje bardzo wyśmienicie :) 
Przechowywać w lodówce, wyjąć 30min przed podaniem.

A my coraz bardziej przygotowujemy się do roczku, który odbędzie się już w połowie października.
Jak ten czas szybko zleciał...


Pierwsza sukieneczka: Smyk
Druga: Early Days (prezent od przyjaciółki z Niemczech)
Buciki: Coccodrillo
Sweterek/bluza/marynarka: Pepco

Obserwujcie nas na Instagramie!

karolka_f




2 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam takiej sałatki, a lubie tego typu, więc na pewno spróbujemy:) Szybko i smacznie- to lubie:)Śliczne ubranka:) Sczególnie ta pierwsza sukienusia:) My na chrzciny, ktore już w sierpniu też już mamy sukienusie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- szybko i smacznie :)
      Super! Wam to wystarczy sama sukieneczka...w październiku już tak ciepło nie będzie :)

      Usuń