wtorek, 28 czerwca 2016

Pampers Active Baby-Dry

Słyszeliście o trnd?
Ja niedawno trafiłam na tą stronę. Znalazłam tam ciekawy projekt- od razu się zgłosiłam!
Udział w projektach jest całkowicie bezpłatny, polega na testowaniu różnych produktów. Ja razem z córeczką mam przyjemność testować nowe pieluszki Pampers Active Baby-Dry. Wystarczyło zarejestrować się na stronie, wypełnić ankiete i czekać na zakwalifikowanie się do projektu. Jestem jedną z 1 000 mam, które będą testować nowe pieluszki.  Pampers Active Baby-Dry mają trzy chłonne kanaliki, aby dzieci mogły spokojnie przespać całą noc. W zestawie otrzymam paczkę pieluszek w rozm.4 (58sztuk), a także próbki (po 2sztuki) wraz z ulotkami dla innych mam.

Jestem w stanie przesłać dla Was dwa zestawy próbek. Kto jest chętny? :) Pamiętajcie, że próbki również będą w rozmiarze 4. Proszę o zgłoszenie się na adres: karolina94f@gmail.com .W treści maila napiszcie proszę jakie obecnie używacie pieluszki dla swoich Bobasów, a także załączcie jedno, wasze ulubione zdjęcie dziecka podczas snu. Będzie mi również bardzo miło, jeśli zaobserwujecie mój blog. Zestaw projektu mam otrzymać w czwartek lub w piątek, dlatego czekam do piątku na Wasze maile :) W sobotę dodam nowego posta z informacją, kto otrzyma odemnie dwa zestawy próbek.
PS Wysyłając zdjęcie swoich dzieci zgadzacie się na publikacje ich tutaj (dotyczy dwóch osób, które wybiorę wśród wszystkich maili).

10 komentarzy:

  1. Ach, nam się tym razem nie udało dostać do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedawno założyłam konto, a dziś taka miła wiadomość na poczcie.
      Zachęcam do wysłania zgłoszenia- być może do Was prześle próbke :)

      Usuń
  2. W trnd jesteśmy już, ale o pieluszki się nie zgłaszaliśmy, bo u nas wszyscy odpieluszkowani :) Gratulacje dostania się do testu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córeczka ma 9msc, więc pieluszki jeszcze trochę z nami będą :)
      Dziękuje

      Usuń