piątek, 24 czerwca 2016

Taka radość!

Wiecie już,że uwielbiam brać udział w różnych konkursach, prawda?
Dzisiaj w nocy, obudziłam się ok 1, nie mogłam zasnąć. Wzięłam telefon do ręki i przeglądałam Facebooka. Znalazłam post konkursowy z Galerii Handlowej w pobliskim mieście. Konkurs dotyczył Dnia Ojca, polegał na dodaniu zdjęcia lub opisu inspirowanego hasłem: "Mój Tata to mój bohater". Postanowiłam połączyć trzy zdjęcia w jedno i dodałam w komentarz. Dwa najnowsze i moje ulubione zdjęcia na których są razem oraz prezencik wykonany przez Zuzienkę dla Taty. Rączka i stópka odbita na kształt kwiatka.


Do wygrania było aż pięć nagród. I miejsce perfum Reveal, II miejsce to dwa podwójne bilety do kina,
a III miejsce do dwa zaproszenia do pizzerii.
Po południu ponownie przeglądam Facebooka, i co? Nasze zdjęcia zajęły pierwsze miejsce! Yea!
Super, bardzo się cieszę. Tym bardziej, że Tatuś znów w szpitalu... Myśleliśmy, że to tylko na jeden dzień,
a zostaje na kilka... Na szczęście wszystko idzie ku dobremu, wyniki się poprawiają, a ja tylko czekam na słowa lekarza: "wygrał pan walkę z rakiem". Wtedy będę najszczęśliwszą osobą na świecie! Gdy wróci będzie czekała na niego miła niespodzianka :)

Ze względu na problemy skórne Zuzienki, postanowiłam zgłosić się do testowania Bebilon Alerlac.
Do przetestowania 5000 próbek. Nasza paczuszka dotarła do nas w tym tygodniu.
Jeśli ktoś chcę się zgłosić, może zrobić to TUTAJ. 



Dzisiaj otrzymałam również miłego maila :)


Korzystając z wyprzedaży zawitałam dziś z Zuzią do Smyka. Zdecydowałam się na zakup sukieneczki na roczek, który zaplanowany jest na połowę października. Kupiłam w większym rozmiarze, mam nadzieję, że na 16 października będzie idealna :) Chrzciny Zuzi zorganizowaliśmy w naszym mieszkaniu, nad roczkiem ciągle się zastanawiamy...chyba jednak wynajmiemy jakiś lokal. A jak to wygląda u Was?


To nasze kolejne zakupy w tym sklepie. Oprócz tej eleganckiej sukieneczki, kupiłam również śliczną sukienkę z bodami. Jest po prostu idealna! Ceny mają wysokie- chyba, że są wyprzedaże, ale jakość ubranek jest fantastyczna! 

Mam prośbę. Mój mężczyzna 9 lipca obchodzi urodziny. Chciałabym podarować mu coś wyjątkowego...nie nową koszulę czy zaproszenie do kina. Chcę aby było to coś innego. Macie jakieś pomysły? Pomóżcie, proszę! :)




5 komentarzy:

  1. dużo zdrowia dla Tatusia. Gratulacje wygranej w konkursie. Nie słyszałam wcześniej o możliwości testowania. Fajna sprawa. Sukienka bardzo mi się podoba. A co do prezentu, może coś w stylu randki niespodzianki? Albo coś z "kup marzenie" gdzie można kupić lot balonem, przejażdżkę porsche, różne bardziej lub mniej ekstremalne przeżycia, wszystko zależy od budżetu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy :)
    póki co mam w planach wyjazd weekendowy w góry :)
    do testowania można się jeszcze zgłaszać- zachęcam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecuję ci, że on wygra walkę z rakiem i wszystko będzie dobrze. :) Możesz mu podarować książkę, czytnik Kindle, scyzoryk, portfel, jakąś grę albo historyjkę zdjęciową wykonaną ręcznie. Pamiętaj, że wszystko mu sprawi radość. :)

    http://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku super, że kolejny raz udało się coś wygrać:) My też chętnie bierzemy udział w konkursach, a jeszcze chętniej wygrywamy:) Sukienka super! My chrzciny i roczek Olusia mielismy w domku, ale już chrzciny Julki będą w lokalu w sierpniu, bo troche wiecej osób, bo chrzestni już są z dalszej rodziny 9Oluś ma nasze rodzeństwo)

    OdpowiedzUsuń