środa, 8 czerwca 2016

Serduszko personalizowane

Słyszeliście kiedyś o takich serduszkach?

Przyznam się, że gdy urodziła się Zuzia, miałam w planie zrobić i powiesić nad jej łóżeczkiem.
Jednak brak czasu, inne rzeczy spowodowały, że nie udało się mi go wykonać.
W konkursie na Facebooku zorganizowanym przez Czarną Mambę udało nam się wygrać serduszko personalizowane od Fotografia "Wielkie rzeczy mają zazwyczaj małe początki" Anna Treiber.
Wyniki konkursu Czarna Mamba opublikowała dzisiaj rano, a już otrzymałam swoją nagrodę.
Spójrzcie sami.


Ja uważam, że jest to super pamiątka. Można wydrukować, oprawić w antyramę, powiesić nad łóżeczkiem czy postawić na meblach. Wkleić do albumu rodzinnego lub wywołać i podarować najbliższym jako mały prezent :)

Dziękujemy organizatorowi konkursu, a także sponsorowi naszej nagrody.

3 komentarze:

  1. Takie serduszko to super sprawa:) Sama już dawno się zabierałam żeby takie zrobić dla Olka. Teraz za Twoją sprawą i MamaMagda wzięłam się do roboty i w jeden wieczór zrobiłam serduszka już i dla Olka, i dla Julci:)

    OdpowiedzUsuń