niedziela, 12 czerwca 2016

Domowe musli

Kilka dni temu, przeglądając Facebook'a, znalazłam przepis na domowe musli u Kiedy mama nie śpi. 
Zostałam na dłużej, wczytałam się, postanowiłam zrobić. Tym bardziej, że mój mężczyzna wracał ze szpitala,
a uwielbia takie rzeczy. Wybrałam się na zakupy. Kupiłam: otręby, płatki owsiane, słonecznik, rodzynki i żurawinę. Truskawki i naturalny jogurt. Jak wyczytałam z przepisu: płatki z dodatkami wymieszałam, przełożyłam na blaszkę, którą wcześniej polałam oliwą i włożyłam do rozgrzanego piekarnika
180stopni na 20minut. Musli pięknie się upiekło. Następnie za pomocą blendera zmiksowałam truskawki.
Do wysokich szklanek nakładałam: jogurt naturalny, mus truskawkowy i musli :)
Smacznie i zdrowo wyszło!


Razem z Zuzienką życzymy kolorowych snów!

Czapeczka od Mamine Twory.



2 komentarze: