piątek, 12 maja 2017

Wyjątkowe pudełko - Swoimi Słowami

Ostatnio na moim blogu zrobiło się bardzo kosmetycznie :)
Dzisiaj dla odmiany- kilka słów o pudełku od Swoimi Słowami
Z pewnością każdy z Was słyszał, widział prace, a może sam wykonuje techniką decoupaqe. Ukończyłam kierunek organizacji reklamy- miałam spore doczynienia z plastyką, malarstwem, rękodziełem...można wymieniać i wymieniać, ale nigdy nie miałam okazji wykonać nic techniką decoupaqe. Dzięki współpracy z Swoimi Słowami  otrzymałam personalizowanie pudełeczko dla Zuzi. Produkt jest wykonany własnoręcznie przez Panią Magdalenę. Widać, że bardzo lubi to co robi i w każdą jej pracę wkłada całe serce. Pozostałe prace można obejrzeć TUTAJ. Znajdziecie tam inne pudełka, prace techniką decoupaqe ale również; haftem matematycznym, scrapbooking, renowacje przedmiotów, recenzje książek i wiele, wiele innych. Każdy znajdzie coś dla siebie :)
Pudełko za kilka lat będzie doskonałą pamiątką dla córki. Samo w sobie- zdjęcie, kilka istotnych informacji o Zuzi. W środku znajdą się zdjęcia, szatka z Chrztu Świętego, pierwszy
(i tak naprawdę ostatni) smoczek, opaska ze szpitala oraz kilka pozostałych rzeczy.
Jestem pewna, że w przyszłości córeczka będzie zachwycona, że wszystko ma w jednym miejscu! Pani Magda wykonuje pudełka w różnych rozmiarach- sami wybieracie lub P.Magda pomoże Wam  w wyborze. Jest to bardzo miła osoba. Kontakt z nią jest doskonały, odpowie na każde pytania i jest bardzo cierpliwa. Wiem, że sama wymyślałam co do projektu :) Nie macie się czego bać- piszcie, pytajcie i zamawiajcie! Taki produkt będzie świetnym prezentem z okazji zbliżającego się Dnia Matki i Dnia Ojca. Bez okazji również przyniesie wielką radość.
Zobaczcie sami, jak wygląda nasze pudełko:








Jesteśmy bardzo zadowoleni i wierzymy, że za kilka lat Zuzia również będzie z takiej wyjątkowej pamiątki :)

 Moja ocena? 6+ ! Polecam! 


5 komentarzy:

  1. Śliczne !!!! Uwielbiam takie rzeczy;) moja Maja też ma takie ale z aniolkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tak pochlebną opinię oraz recenzję ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe takie pudełeczko! My niestety nie mamy takiego .. Bardzo podoba mi się ta technika:)

    OdpowiedzUsuń