czwartek, 25 maja 2017

Valkiria- opaski i artykuły dla dzieci

W ostatnim czasie nawiązałam współpracę z Valkiria - opaski i artykuły dla dzieci. Znacie? 
Dzięki współpracy otrzymałam dla Zuzi zestaw pięknych ozdób do włosów- spineczki i opaski. Co prawda takie same- ale kolor lamówki się różni. Kontakt był i nadal jest bardzo miły oraz szybki. Nasz zestaw został zrealizowany w bardzo krótkim czasie. Jak w poprzedniej recenzji, tym razem również pozwoliłam sobie na króciutki wywiad z autorką przepięknych ozdób.

1. Od jakiego czasu zajmuje się Pani wykonywaniem ozdób do włosów?
- Ozdoby do włosów wykonuję dopiero od tego roku, natomiast jest to moja pasja,
która już trwa 2-3 lata.


2. Hobby, praca, a może jedno i drugie?
- Tak jak już wcześniej wspominałam jest to moja pasja,która naprawdę sprawia mi radość,
a dodatkowo to również moja praca- przy małej córeczce, która nie odstępuje mnie na krok to idealne połączenie :)


3. Produkty wykonywane są na specjalne zamówienie czy dostępne są jakieś w każdym momencie?
- Wszystkie produkty wykonuję na wymiar główki dziecka, tak aby na pewno idealnie pasowały. Natomiast część opasek to gotowe wzory dostępne na Allegro, gdzie można je kupić od razu według podanych wymiarów lub na specjalne życzenie na dokładne wymiary główki.

4. Spinki do włosów, opaski....co jeszcze znajduje się u "Valkirii" ?
- Znaleźć można opaski, spinki, gumeczki dla każdej Księżniczki. Również gry na wszystkie platformy i sprzęt komputerowy. Firma z podwójnym wnętrzem :)

5. Oprócz fanpage na Facebooku gdzie jeszcze znajdziemy "Valkirie" ?
- "Valkirie" można znaleźć na Facebooku, Instagramie oraz Allegro.


A teraz sami zobaczcie o czym mowa :)
Dodam, że każdy produkt został cudownie zapakowany i od razu nadaje się na prezent. 


















Opaski oraz spineczki są wykonane bardzo starannie, bez odstających nitek, zabrudzeń, przetarć. Zuzia tak naprawdę rzadko kiedy chodzi w takich opaskach bo bardzo szybko je zdejmuję. Ponownie zostałam zaskoczona. Te opaski zostają na miejscu! Nie zdejmuje, a nawet ich nie czuje. Opaska bardzo dobrze trzyma się główki, została wykonana na wymiar. Spineczki- motylki wyróżniają się od zwykłych spinek zakupionych w sklepie. Są duże, odznaczają się, wykonane z filcu. Zuzia ma sporą ilość włosów i jedna spinka bardzo dobrze je trzyma. Ona również nie spada. Obie jesteśmy bardzo zadowolone i naprawdę polecamy. Nadają się na wielkie wyjścia ale również na codzień. Dla Waszych Maluszków oraz dla kogoś na prezent :) a może jest to idealny pomysł na prezent z okazji Dnia Dziecka? 

TUTAJ  znajdziecie spineczki oraz opaski w wielu innych kolorach. 

Facebook 
Instagram
 
Zachęcam do odwiedzenia :)

POLECAM! 

3 komentarze:

  1. Ślicznotka :) Ja mam syna więc mi się nie przydadzą ale polecę na pewno koleżankom :)
    Zapraszam do nas -------> http://swiatmalychoczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń