poniedziałek, 29 maja 2017

Olejek do rzęs Gemene

Używaliście kiedyś, a może używacie odżywek, olejków do rzęs? Dzięki współpracy z bioika.pl mam okazję przetestować kilka kosmetyków. Tym razem chciałabym zapoznać Was z naprawdę świetnym produktem. Odżywkę do rzęs miałam okazję wypróbować po raz pierwszy i jestem zaskoczona bardzo pozytywnie.

Olejek do rzęs GEMENE zawiera wszystkie potrzebne składniki odżywcze żeby rzęsy rosły długie i gęste, miały zadbany wygląd. Olejek wzmacnia kruche rzęsy i brwi (również można używać olejku do brwi) nawilża i dostarcza cennych substancji odżywczych, które stymulują naturalny wzrost. Zawiera kompleks biologicznych czynnych składników o działaniu ochronnym i wzmacniającym, witaminy B5, ekstrakt z rumianku. Physalis- silny naturalny stymulator wzrostu włosa, szeroko stosowany w medycynie wschodniej i homeopatii. 





Olejek bardzo dobrze nakłada się szczoteczką- taka sama jak jest w tuszach do rzęs. Firma poleca stosować na noc. Używam go wieczorami, gdy już kładę się spać, ponieważ po nałożeniu rzęsy stają się "mokre" oraz "tłuste" od olejku. Kosmetyk jest naturalny, ekologiczny oraz pochodzi z Federacji Rosyjskiej. Objętość produktu to 10ml. Wystarczy na bardzo długo. Używam go już kilka tygodni. Zauważyłam, że moje rzęsy ładniej wyglądają, są wzmocnione i odżywione. 

Zachęcam do zakupów bioika.pl 
Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 79zł :) 

POLECAM!

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takim produktem. Brzmi zachęcająco..hmm.. może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń