niedziela, 14 maja 2017

Komplet - U Baby Jagi

Dzięki współpracy z U Baby Jagi  razem z Zuzią miałyśmy okazję przetestować "koci" komplecik, który składa się z poduszeczki oraz kocyka. 

Znacie U Baby Jagi
Jeśli nie, to koniecznie przeczytajcie resztę wpisu! :)
Pozwoliłam sobie zadać trzy krótkie pytania P.Jagodzie.

 "U Baby Jagi" - skąd wzięła się ta nazwa?
Pani Jagoda odpowiada: Jagoda- Jaga, kobieta- baba = Baba Jaga

Praca czy hobby? Wiem, że jedno można pogodzić z drugim, ale jakie było początkowe założenie?
Pani Jagoda odpowiada: Wykorzystałam to, co odziedziczyłam po mamie, która była świetną krawcową. Ja z wykształcenia jestem energetykiem, więc nic wspólnego z krawiectwem. Zawsze coś po rodzicach się dziedziczy :)

Oprócz kocyków i poduszeczek dla Maluchów co jeszcze znajdziemy w ofercie "U Baby Jagi"?
Pani Jagoda odpowiada: Firma szyje na zamówienie, więc prawie wszystko co klient sobie życzy. Nie szyję ubranek, ponieważ jest mnóstwo osób, które robi to lepiej ode mnie. Szyję pościele, wyprawki, komplety do łóżeczka czy do wózka, maskotki, huśtawki, pufy, śpiworki, mufki, wkładki i organizery do wózków, kołnierzyki podróżne, torby ekologiczne i wiele wiele innych.

Komplet, który otrzymałyśmy jest  w tym samym wzorze- z jednej strony mięciutki czerwony materiał minky, a z drugiej 100% bawełna w urocze kotki. Zuza od pewnego czasu jest fanką kotów, dlatego zdecydowałam się na ten wzór. Zestaw dotarł do nas pięknie zapakowany- idealnie nadaje się od razu na prezent. Otrzymałyśmy go już kilka miesięcy temu i miałyśmy okazję sprawdzić jak nadaje się na różne warunki. Jest ocieplany- dlatego używałyśmy go, gdy jeszcze było zimno. Doskonale sprawdził się jako kołderka, a nawet nadał się na rozłożeniu go na trawie. Poduszeczka, a raczej poszewka zapinana jest na zamek. Otrzymałyśmy już w środku poduszkę. Oba produkty są starannie uszyte. Bez dziur, przetarć, wystających nitek, zabrudzeń. Zestaw pięknie się prezentuje. A może Wasze dzieci ucieszą się z takiego prezentu z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka? Świetny, praktyczny i mięciutki :) 














Zestawu używamy na codzień. Zuzia zawsze gdy zasypia tuli się do kocyka, dlatego zawsze jakiś musimy mieć ze sobą- na spacerze, wycieczce, zawsze. Ten jest wyjątkowy- bo w kotki. Bardzo go polubiła. Poduszeczka mięciutka, wygodna. Jesteśmy bardzo zadowolone z produktów Pani Jagody. Jeśli szukacie kogoś, kto uszyje Wam coś- skorzystajcie z usług U Baby Jagi. 

Polecam!


3 komentarze:

  1. świetny komplecik! najważniejsez że Zuzi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, w takich chwilach żałuje, że moje dzieciaki są już duże :)

    OdpowiedzUsuń