poniedziałek, 15 maja 2017

Konkurs z Canpol babies

Po raz pierwszy mam okazję zorganizacji konkursu dla moich czytelników oraz fanów z marką Canpol babies, dzięki programowi Blogosfera. Możecie wygrać fantastyczną, elektryczną, pluszową karuzelę "Piraci". Produkt ma 12 melodii, pałąk z lusterkiem, 4 kolorowe pluszowe zabawki. 

Więcej o Blogosferze przeczytacie TUTAJ, a o wspaniałej nagrodzie TUTAJ



Regulamin konkursu:

1. Organizatorem konkursu jest blog www.zuzienkaimamak.blogspot.com, sponsorem nagrody Canpol babies.

2. Konkurs trwa od 15 maja do 29 maja 2017.

3. Nagrodą w konkursie jest elektryczna karuzela "Piraci".

4. Wyniki zostaną ogłoszone do 4 dni po zakończeniu konkursu. Zwycięzce wybiorę ja oraz tata Zuzi. Wyniki pojawią się w tym poście, a także na fanpage.

5. Zwycięzca ma obowiązek zgłosić się do 2 dni po ogłoszeniu wyników do organizatora (mail:karolina94f@gmail.com) lub (wiadomość na fanpage Mamcie Dwie). Jeśli zwyciezca się nie skontaktuje- po upływie 2 dni zostanie wybrana kolejna osoba.

6. Jedna osoba może dodać tylko jeden komentarz- na fanpage Mamcie Dwie lub blogu (pod tym postem)- jeśli dodajesz komentarz na blogu, pamiętaj abyś się podpisał.

Zadanie konkursowe:

Dokończ zdanie: Moje dziecko i piraci uwielbiają...

Pamiętajcie- należy dokończyć zdanie, a nie napisać wypracowanie :)

Miło będzie jeśli:
Polubisz fanpage Mamcie Dwie
Polubisz fanpage Canpol babies
Polubisz, udostępnisz i zaprosisz znajomych do zabawy TUTAJ


Powodzenia!


!!! WYNIKI !!!

Wszyscy spisali się na medal. Bardzo ciężko było wybrać jedną osobę...

Elektroniczna karuzela "Piraci" wędruje do...

Anna Mierzwińska!

Czekam do dwóch dni na dane, w przeciwnym razie będę musiała wybrać inną osobę.

Gratulacje! 

11 komentarzy:

  1. Fajna nagroda ;) szkoda że moja córcia już za duża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dziecko i piraci lubią podróże , te male i te duze... We wodzie sie plechca i nic wiecej nic chca...;-);-);-);-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziecko i piraci uwielbiają - słońce, wiosnę i upały, to ich sposób na dzień doskonały:)
    Anna Stasica

    OdpowiedzUsuń
  4. Bierzemy udział na blogu :-) Lubimy go i czytamy..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dziecko i piraci uwielbiają, kiedy wesoło czas spędzają, gdy szaleją i się wygłupiają, a zabawy końca nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dziecko i piraci uwielbiają żeglować wśród fal w wannie i podbijać forty nieprzyjaciela, śpiewając przy tym szanty, a wszystko to dzieje się podczas wieczornych wariacji przy kąpieli, Ada jest wtedy małym Asasynem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje dziecko i piraci uwielbiają głośno wykrzykiwać,
    a mnie zostało się uśmiechać i przytakiwać,
    co ja poradzę że maluch taki głośny,
    oby tylko w tych śpiewach był radosny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje dziecko i piraci uwielbiają :
    - spać
    - figlować
    - robić psoty
    - pływać
    - skakać
    - wpaść w kłopoty
    - śmiać się
    - chować
    - skarby kopać
    Muszę ja ją mocno kochać ;-)
    A już niedługo na świecie nowy pirat będzie, on pewnie również me serce zdobędzie.
    Tymczasem mocno kciuki trzymamy i moc buziaków Wam przesylamy :-*

    OdpowiedzUsuń