niedziela, 30 kwietnia 2017

Equilibra - odżywka do włosów

W dzisiejszym poście chciałabym Wam zapoznać z odżywką, którą miałam okazję przetestować.
Na moim blogu w ostatnim czasie pisałam sporo o naturalnych kosmetykach. Tym razem również będzie naturalnie :)




Nawilżająca odżywka aloesowa - idealna do wszystkich rodzajów włosów. Dzięki działaniu naturalnych aktywnych składników doskonale nawilża, wzmacnia i chroni włosy. Ułatwia rozczesywanie i pozostawia lśniące, miękki i odżywione włosy. Przywraca równowagę skóry głowy. Wysoka zawartość Aloesu- naturalnego ekstraktu bogatego w polisacharydy zapewnia doskonałe nawilżenie i ochronę. Wyciąg z liści pokrzywy wspomaga wzrost zdrowych włosów.

Co zawiera?
- Wyciąg z liści pokrzywy
- Składniki odżywcze z olejków roślinnych
- Ekstrakt z siemienia lnianego
- Gliceryna roślinna

Czego nie zawiera?
- Parabenów
- Wazeliny
- PEG
- Alkoholu
- Silikonów
- Barwników
- Alergenów.

Produkt jest w bardzo praktycznym opakowaniu o pojemności 200ml. Zapach odżywki jest delikatny, bardzo naturalny i przyjemny. Moje włosy stały się wzmocnione, wygładzone, nawilżone. Rozczesywanie ich jest o wiele przyjemniejsze, ponieważ nie plączą się tak, jak przed stosowaniem odżywki. Produkt spełnił wszystkie obietnice producenta :)

Możecie zakupić kosmetyk TUTAJ w cenie 21.59zł.

Moja ocena?
10/10 :)


5 komentarzy:

  1. o to chyba juz druga odżywka;) Bardzo podoba mi sie forma opakowania;) Nie testowałam, chętnie kiedyś wyprtóbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się- druga odżywka firmy Equilibra, którą miałam okazję testować :)

      Usuń
  2. nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń