piątek, 21 kwietnia 2017

DNC Olejek Aktywator do włosów

W tym poście przedstawię Wam genialny produkt jakim jest Olejek Aktywator wzrostu włosów suchych i normalnych marki DNC. Są to produkty rosyjskie, ekologiczne i w 100% naturalne.




Aktywator wzrostu stworzony na bazie olejku łopianowego, który działa na porost włosów, olej rycynowy działa kojąco na skórę głowy i wzmacnia cebulki włosowe. Witamina A uelastycznia włosy i likwiduje suchość. Witamina B5 zapobiega wypadaniu włosów i wzmacnia korzenie. Chroni włosy przed szkodliwym działaniem, wypełnia im niezbędnych witamin, przywraca uszkodzoną strukturę i eliminuje łupież. 

Produkt składa się z 3 opakowań olejku. 3x15ml

Dzięki produktom DNC Kosmetyka w swoim domu mam prawdziwe SPA. Produkty są wspaniałe, działają tak jak powinny- są zgodne z opisem. Jest to olejek, który nie sprawia, że włosy stają się tłuste- wręcz przeciwnie! Na dodatek mają fantastyczny zapach i są naturalne co jest bardzo dużym plusem. W dzisiejszych czasach chemię mamy wszędzie... Ja odczuwam sporą różnicę między kosmetykiem z drogerii renomowanej firmy, a tym w 100% naturalnym. Aktywator do włosów sprawił, że moje włosy stały się odżywione, wzmocnione i gęstsze. Po zastosowaniu produktu zauważyłam, że włosy mniej wypadają i łatwiej się rozczesują. Moja ocena? 10/10! 

Dostępny TUTAJ w cenie 12,90 zł.

Polecam!

7 komentarzy: