środa, 19 października 2016

MAM BABY kubek

Trzecia, a zarazem ostatnia rzecz, która otrzymałyśmy do testowania od MAM BABY to kubek dla niemowląt Fun to Drink Cup 270ml 8miesięcy +. Jest to kubek niekapek, który posiada twardy ustnik. Jest bardzo prosty w użyciu. Dostępny w trzech kolorach: różowym, zielonym i niebieskim.




Wszystkie kubeczki posiadają bardzo ciekawą grafikę na butelce. Znajdziecie je TUTAJ w cenie 32,80 PLN. UWAGA: do 23 października na wszystkie kubki do picia MAM rabat w wysokości 20%. Przy składaniu zamówienia należy wpisać kod: 110816823






Nasz kubeczek jest w kolorze różowym z uroczą owieczką. Zuzia bardzo polubiła te zwierzątka i gdy tylko ją zobaczyła od razu powiedziała "beeee". Niekapek posiada wcięcie, dzięki czemu jest wygodny w trzymaniu przez malutkie rączki. Wykonany z bardzo bezpiecznych materiałów dla dziecka, które są również wytrzymałe. Zuzia kilka razy upuściła kubek lub po prostu nim rzuciła. A on...nadal taki jaki był. Nigdzie nie pękną, nic się z nim nie stało. Z poprzednich dwóch produktów byłyśmy bardzo zadowolone. Kubek niekapek MAM BABY również spisał się doskonale. Polecamy ten produkt oraz wszystkie inne dostępne TU.


3 komentarze:

  1. Też mamy ten kubeczek, ale Julcia i tak dalej nie potrafi się pozbyć butelki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten kubeczek! przynajmniej na taki wygląda bo nigdy nie mieliśmy okazji używać produktów od MAM BABY

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kubeczek, mi w jednej butelce z MAM Baby pękł cały ustnik :(

    OdpowiedzUsuń