niedziela, 15 października 2017

Projekt Asz

Czyli eko sukienki dla dziewczynki :)
Dlaczego eko? Produkty są w 100% naturalne. Wykonane z tkanin bawełnianych i lnianych.
Nawet przyszyte guziczki są drewniane. Ja jestem zachwycona, a Wy? Zobaczcie sami:







Sukienki szyte są w rozmiarach od 86 do 122. 
Oprócz sukienek znajdziemy także kamizelki- dla dziewczynki i chłopaka, czapki, chustki, muszki, opaski, torebki, spódniczki.
Produkty możecie znaleźć TUTAJ

Pani Agnieszka i Pan Piotr są bardzo miłymi osobami. Kontakt szybki. Ja oraz Zuzia jesteśmy oczarowane produktami. Spójrzcie tylko, co właściciele firmy wymyślili:
malowane sukienki przez dzieci! Jest to HIT! Dziecko maluje kawałek materiału, a następnie z niego powstaje sukienka. Jedyna, wyjątkowa, niepowtarzalna. Co powicie? Uważam, że jest to genialna pamiątka i na pewno żadna inna dziewczynka nie będzie miała takiej samej :)



Wasze dziecko jest fanką kotków, misiów, a może kwiatków? Zróbcie wyjątkowy prezent! Zamówcie kawałek materiału wraz z farbami, odeślijcie pomalowany kawałek materiału, a Pociecha będzie miała niepowtarzalną kreację. Może pokaże się w niej podczas świąt lub innej rodzinnej uroczystości? Jestem pewna, że każdy będzie pod wrażeniem!

Zapraszam do polubienia strony na Facebooku TUTAJ, dzięki temu będziecie na bieżąco z nowościami, a także z informacjami ProjektuAsz. 

Moja ocena?
10/10.

Polecam!

2 komentarze:

  1. Piękne sukienki! A modelka jeszcze piękniejsza! Mój faworyt : ta pomalowana przez Zuzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne sukienki!! Zuzia wygląda pięknie! Myślę, że w przyszłości sprawię chociaż jedną mojej księżniczce:)

    OdpowiedzUsuń