niedziela, 8 października 2017

Kajli - odzież dziecięca Handmade

Firma, którą miałam okazję w ostatnim czasie poznać. Znacie?
Może ktoś z Was ma produkty Kajli?

Dzięki współpracy moja córeczka Zuzia otrzymała bardzo dziewczęcy zestaw- czapka i sukienka. Mi oraz Zuzi bardzo przypadł do gustu. Oceńcie sami:









Materiał z którego zostały wykonane ubranka jest troszkę grubszy, ale nie za gruby. Idealny na jesienną pogodę. Zestaw wykonany z najlepszych polskich dzianin. Po kilku praniach wygląda jak nowy. Od razu zauważyłam, że są to rzeczy bardzo dobrej jakości. Sukienka idealna na co dzień, ale także nada się na większe wyjście. Jest odpowiedniego kroju dla dziecka, co dla mnie jest bardzo ważne. Zuzia bez problemu się w niej porusza. Biega, bawi się na placu zabaw. Gdy ma tą sukienkę na sobie, a jest w ruchu nic jej w niej nie przeszkadza. Oprócz jakości, wygody nie możemy zapomnieć o modzie :) Produkt spełnia każde kryterium na duży plus. Dzięki kolorystyce czapeczka może być noszona bez sukienki, z inną garderobą i też tak jest noszona. Nigdy nie byłam przekonana do czapek, które nie są wiązane. Myślałam: "Przecież zaraz się zsunie, a nawet spadnie". Ta jest zupełnie inny. Czapa trzyma się, Zuzia nie chce jej ściągać. Jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona :)

Zapraszam Was na Fanpage Kajli- odzież dziecięca Handmade TUTAJ
Oprócz sukienek, czapek znajdziecie także opaski, chustki, kominy, spodnie, bluzy, spódniczki. 
Dodam,że kontakt jest bardzo miły oraz szybki. 

Polecam!

5 komentarzy:

  1. Piękne teraz są ubranka dla dzieci, kiedyś takich nie było. Można często za nieduże pieniądze ubrać swoje dziecko ładnie i wygodnie. Co do butów, to też bez porównania wybór jest znacznie większy. Ja konkretnie kaloszki będę na https://butymodne.pl/kalosze-dla-dzieci-c83659.html zamawiać dla córki. Do zabaw w kałużach takie są niezbędne. Bardzo ładne wzory tam są.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń