wtorek, 17 października 2017

Equilibra - delikatne mydełko

Produkt przeznaczony dla dzieci, a nawet dla noworodka. Mydełko do rąk i do twarzy znanej i przedstawianej na blogu firmy Equilibra. Ich kosmetyki są naturalne, delikatne i bezpieczne. Znacie?



Mydełko o fizjologicznym pH delikatnie oczyszcza. Wytwarza kremową piankę, która oczyszcza i nawilża skórę, przywracając jej gładkość. Zawiera 98% składników naturalnego pochodzenia.
Glicerynę roślinną, naturalną wodę cytrynową i aloes. Opracowany tak, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. Produkt został przebadany klinicznie i dermatologicznie, a także przebadany na zawartość niklu. 

Mydło stoi na umywalce w łazience. Urocze misie na produkcie przyciągają Zuzi uwagę i bardzo chętnie myje rączki. Opakowanie jest bardzo wygodne. Zapach, konsystencja jak najbardziej odpowiednia. A co najważniejsze- mam pewność, że jest to naturalny kosmetyk.

Ja mam manię mycia rąk. Nie lubie kiedy są brudne, nie świeże. Moja córka ma swój podest,który stoi w łazience zawsze w tym samym miejscu- przy umywalce,a na niej mydełko Equilibra oraz mały, kolorowy ręczniczek. Zawsze gdy wracamy z placu zabaw czy jesteśmy przed jedzeniem razem idziemy umyć rączki. Zuzia bardzo polubiła tą czynność :) a czy Wasze Maluchy lubią myć dłonie?

Kosmetyk dostępny TUTAJ, aktualnie w promocyjnej cenie :)
Zapraszam do odwiedzenia strony Equilibra na Facebooku TUTAJ.

Polecam!

4 komentarze:

  1. To mydełko byłoby idealne dla mojej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mydełko, też mam manie mycia rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełka nie stosowałam, ale bardzo dbam o czystość rąk, ludzie nie mają pojęcia, że największe wirusy i bakterie są na dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo na pewno spróbujemy i my ;)

    OdpowiedzUsuń