piątek, 31 marca 2017

DNC olejek do włosów

Od kilku tygodni mam okazję testować rosyjskie, ekologiczne i w 100% naturalne kosmetyki. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny produkt jakim jest orzechowy olejek do włosów. 





Jest to naturalny olejek wzmacniający, który głęboko wnika w strukturę włosów, dzięki czemu włosy są bardziej gładkie i mocne. Korzenie włosów utrzymują pełne i naturalne odżywianie, regularne stosowanie tworzy bardziej zdrowe i silne włosy. Dzięki naturalnym składnikom zawartych w olejku włosy lśnią naturalnym pięknem i blaskiem. Jak sama nazwa mówi- olejek jest dosyć tłusty. Gdy lekko rozgrzany nałożyłam na dłonie, a następnie wmasowałam we włosy poczułam się błogo po całym ciężkim dniu. Na dodatek zapach jest bardzo delikatny, a zarazem pobudzający zmysły. Myślałam, że po takim zabiegu moje włosy będą przetłuszczone, a nawet tłuste. A tu nic takiego...wyglądały naprawdę rewelacyjnie!

Składnik aktywny:
Orzechowy olejek, który przyśpiesza naturalny wzrost włosów, jak również wzmacnia je od nasady, dzięki czemu włosy stają się długie i mocne. 

Sposób użycia:
Nanieść lekko podgrzany olejek (woreczek z olejkiem można zanurzyć w gorącej wodzie na 1-2 minuty) po całej długości włosów i lekko wmasować w skórę głowy. Pozostawić na 15-20 minut, następnie umyć włosy. 

W opakowaniu znajdziemy 3 saszetki po 15ml olejku.
Nie wiem jak Wy, ale ja po raz pierwszy spotkałam się z takim olejkiem do włosów. Po raz pierwszy miałam okazję wypróbować. Jestem bardzo zadowolona z takiego rodzaju odżywienia moich włosów.

Moje włosy są dosyć długie, ale jedna saszetka wystarczyła aby wzmocnić moje włosy. Jeśli macie krótkie włosy- możecie jedną saszetkę rozdzielić np na dwa domowe zabiegi spa :)
W najbliższym czasie mam zamiar ściąć włosy i przeznaczyć je dla Fundacji Rak'n'Roll. Może ktoś z Was już kiedyś podzielił się swoimi włosami? A może ktoś również chcę, a nie wie jak i gdzie? Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ. Zostawiłam sobie jeszcze jeden olejek aby wypróbować jak zadziała na nieco krótsze włosy :) Jestem bardzo zadowolona. Moje włosy wyglądają świetnie, są miłe w dotyku, a ja mam wrażenie jakbym dopiero co wyszła od fryzjera (chociaż już dawno mnie u niego nie było hahaha).

Produkt dostępny TUTAJ w cenie 12,90zl. 


Od kilku tygodni bliska mi osoba jest w szpitalu. Ciągle tylko dom-praca-szpital. Zbliżają się święta, a ja nawet nie mam czasu aby podejść do sklepu po kartkę, wypisać, następnie odwiedzić pocztę aby ją wysłać... Dlatego postanowiłam skorzystać z usług Poczty Kartkowej. Poczta w swojej ofercie ma wiele pięknych kartek wielkanocnych. Na pewno każdy z Was wybierze jedną, dwie, trzy lub więcej dla kogoś bliskiego :) 


5 komentarzy:

  1. Niestety moje włosy są zbyt zniszczone i zbyt krótkie by się nimi podzielić :/
    Musisz być silna żeby przetrwać ten ciężki czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje kiedyś również były krótkie. Już dawno postanowiłam- zapuszczam, a następnie podzielę się nimi dla Fundacji :)

      Usuń
  2. Ciekawy olejek, kocham naturalne kosmetyki. W ciąży zaczęłam je bardzo doceniać i tak zaczęła się moja miłość.

    Dużo sił życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow taki cały woreczek na jeden raz? chyba bym się bała, że będę mieć tłuste włosy;p
    Ale skoro piszesz , że nie, to Ci ufam:)
    Ja to mam strasznie suche i połąmane włosy..bo sa kręcone.
    Ciekawy ten polejek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kosmetyk, jeśli tak zachwalasz to musi być bardzo dobry. :)
    Obserwuję ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń