środa, 29 marca 2017

Canpol babies - KRÓWKA

Przez ostatnie tygodnie miałyśmy okazję testować zestaw produktów firmy Canpol babies. Zgłosiłam się do programu Blogosfera i...się udało :) Do testowania otrzymałyśmy 3 produkty. 
1. Kubek niekapek "Krówka"
2. Miseczka plastikowa z antypoślizgowym spodem "Krówka"

3. Sztućce elastyczne dla dzieci "Krówka"




Ustnik kubka niekapka ułatwia dziecku samodzielne picie i chroni przed rozlewaniem. Gumowe, antypoślizgowe uchwyty ułatwiają chwytanie i trzymanie kubka w małych rączkach. Gumowy oraz antypoślizgowy spód chroni przed niekontrolowanym przesuwaniem kubka po powierzchni. Prosta konstrukcja (składa się z 2 elementów: pojemnika i pokrywki) ułatwia utrzymanie kubka w czystości.
Kubeczek ma pojemność 250ml i dostępny jest aż w 6 kolorach. W zestawie był w bardzo uniwersalnym kolorze. Boskie łatki bardzo nas urzekły :) Zuzia od samego początku była bardzo zainteresowana nowym produktem. Piję przez ustnik, a także z samego kubeczka. Gdy zdejmiemy pokrywkę mamy sam kubeczek z bardzo pomocnymi uchwytami. Produkt godny polecenia innym rodzicom.




Praktyczna miseczka z antypoślizgowym spodem zabezpieczającym przed ślizganiem i przewracaniem. Bardzo dobrze przylega do podłoża. Barwne nadruki pasujące do kolekcji Krówka będą miłą atrakcją każdego posiłku dziecka. Kolory są bardzo żywe, które przyciągają uwagę i zachęcają moją córeczkę do jedzenia. Gdy Zuzia zobaczyła miseczkę od razu wołała "muuu". Miseczkę można myć tak samo jak inne naczynia, co sprzyja w utrzymaniu niezbędnej higieny. Pojemność to 270ml, produkt dostępny w 3 kolorach. Nasza ocena? 10/10



Kolorowy zestaw elastycznych sztućców został wykonany ze specjalnego plastycznego tworzywa, które po zgięciu utrzymuje nadany kształt. Dzięki temu nie tylko ułatwiają dziecku naukę jedzenia na każdym etapie rozwoju, ale zapewniają też wspaniałą zabawę i umilają posiłek malucha. Możemy zgiąć jak tylko chcemy! Pierwszy raz spotkałam się z takimi sztućcami. Ich dodatkową zaletą jest możliwość dostosowania do potrzeb dziecka niezależnie od tego czy jest prawo czy leworęczne. Łyżeczka oraz widelczyk zostały wykonane z bezpiecznych, wysokiej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Posiadają specjalnie zaokrąglone kształty, by nie podrażnić delikatnych dziąseł małego dziecka. Rekomendowane dla dzieci 12m+. Moim zdaniem młodsze dzieci mogą być nimi karmione przez rodzica. Zuzia bardzo dobrze trzyma sztucće w rączce, ale również mi się ją świetnie nimi karmi. Zestaw dostępny w 3 kolorach. 






Cały zestaw doskonale się ze sobą komponuje, dzięki elementów i grafiki "Krówki".
Razem z Zuzią jesteśmy bardzo zadowolone. Mamy już kilka produktów tej firmy i mamy zaufanie do niej <3 Jak najbardziej polecamy powyższe produkty firmy Canpol babies. 

Zapraszam do odwiedzenia strony: 

7 komentarzy:

  1. Wow pierwszy raz soptykam się z takimi sztućcami! Fantastyczna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również i jesteśmy bardzo zadowolone :)

      Usuń
  2. strasznie fajne te sztućce:) w ogóle super zestaw. Szkoda, ze nam sie nie udało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, trzymam kciuki za kolejną edycję :)
      sztućce super, może zajrzysz do sklepu :)

      Usuń
  3. Wow nawet nie wiedziałam, że te sztuce się tak wyginają. Muszę pomyśleć o takich (jesli nie uda mi sie zdobyc ich w konkursie, bo jeszcze 1 sie nie zakonczył, w którym brałam udział) - bo głównie dla sztćców chciałam wygrać zestaw - nie mam jeszze widelca. Kubeczek Ala preferuje inny - 360stopni chociaż mamy niekapek z Canpol.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiedziałam,że są dostępne na rynku takie sztućce! :D
      Trzymamy mocno kciuki!! :)

      Usuń