czwartek, 24 listopada 2016

Oillan - hipoalergiczny płyn

W minionym miesiącu Oillan ogłosił bardzo szybki konkurs. Pierwsze 100 osób, które napisze
w komentarzu, który 1 z 4 produktów chciałby przetestować i dlaczego...otrzyma go.
Wypowiedzi było bardzo dużo i sto komentarzy pojawiło się w ciągu kilku minut.
Udało mi się znaleźć w zwycięskim gronie nagrodzonych osób.





Oillan intima comfort. Hipoalergiczny płyn do higieny intymnej do codziennego stosowania, przy skłonności do podrażnień. Zawiera składniki aktywne, takie jak: kwas mlekowy, olej awokado, olej canola, betalina i alantoina, Płyn dokładnie oczyszcza, nie powodując podrażnień, eliminuje nieprzyjemny zapach, zapewnia długotrwałe uczucie czystości i świeżości, nie wysusza śluzówki i skóry w obrębie miejsc intymnych, sprzyja utrzymaniu prawidłowego pH oraz właściwej flory bakteryjnej. Nie zawiera barwników ani pochodnych formaldehydu. Produkt jest w butelce o pojemności 400ml z pompką. Ja bardzo lubię takie kosmetyki :) Kolor płynu jest bezbarwny- próbowałam pokazać to na trzecim zdjęciu. Delikatnie się pieni oraz subtelnie pachnie. Jestem bardzo zadowolona i wszystkim polecam.

Produkty dostępne są wyłącznie w aptekach. Stacjonarnych lub internetowych.
Znajdziecie je np TUTAJ. 

Może również ktoś z Was testuje lub używa? Podzielcie się swoją opinią w komentarzu :)

4 komentarze:

  1. Mam w domu płyn do kąpieli dermatologicznej z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej wygranej ;)
    Hmm.. trzeba będzie tez wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń