środa, 8 listopada 2017

Ubranka by Bobranka

Pracownia Bobranka powstała z pasji do mody i ubranek dziecięcych. Właścicielka jest mamą dwójki dzieci, które chcą mieć wygodne ubranka. Postanowiła połączyć to z modą.
Materiały z których szyje są najwyższej jakości. Produkty szyte są na miarę i w 100% hand made. Na stronie znajdziecie bluzeczki,spódnice, tuniki, spodnie, bluzy, opaski, chustki, czapki i cudowne sukienki. Jedną z nich miałam (a raczej Zuzia) okazję przetestować. 














Sukieneczka wykonana jest prawie ze 100% bawełny. Idealna na co dzień, a także na wyjątkowe okazje. Niedawno byliśmy na weselu i właśnie w niej pojawiła się Zuzia. Ja granatowa sukienka, Tata błękitna koszula, a córeczka w tej o to przepięknej sukience. Sukienka dla mojej Małej Damy, a zatem zdecydowałam się na wzór, który także ją zainteresuje. Od razu zauważyła koliberka i kwiaty. Dwuletnie dziecko potrzebuje odpowiednich ubrań, które nie będą uwierać, opadać, zsuwać się podczas zabawy. Sukienka została uszyta na miarę i doskonale się sprawdza. Zuzia na weselu tańczyła, skakała, biegała, a i tak ciągle perfekcyjnie wyglądała. Podczas prania materiał nie ucierpiał, nadal wygląda jak na samym początku. 

Kontakt z Panią Justyną jest bardzo szybki, miły i bez problemowy. Jeśli czegoś nie ma w swojej ofercie- napiszcie, jestem pewna, że P.Justyna zrobi dla Was co tylko będzie mogła :)

Jeżeli Wasze dzieci mają już za dużo zabawek i chcielibyście im podarować coś praktycznego z okazji zbliżających się Świąt...polecam Ubranka by Bobranka :)

Koniecznie polubcie TUTAJ.

Moja ocena? 10/10 :)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. czaderskie stylizacje - przepiękna modelka :D pasowałby jej mały zawiadacki kapelusik dla dzieci od Sterkowskiego fajnie podkreciłby tą stylóweczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o modne kapelusze, to polecam zajrzeć na https://hatfactory.eu/. Znaleźć można tu wiele ciekawych propozycji, które powinny uatrakcyjnić nie jedną stylizację. Sama jestem wielką zwolenniczką noszenia kapeluszy i uważam, że są one równie popularne co kiedyś.

      Usuń
  4. Jak chodzi o buty dla dzieciaków to ja pozostaję wierna stronie https://butymodne.pl/buty-sportowe-dzieciece-dla-dzieci-c25959.html Mam pewność, że tam zawsze znajdę bardzo dobre jakościowe buty w dobrej cenie dla dziecka. Wiadomo, że takie buty są na chwilkę i nie warto przepłacać.

    OdpowiedzUsuń