piątek, 6 stycznia 2017

Sałatka z makaronem

Dzisiaj chcę się z Wami podzielić przepisem na super sałatkę, którą wymyśliłam całkiem niedawno i robiłam dopiero dwa razy :)

Składniki:
Pomidorki koktajlowe
Zielony świeży ogórek
Brokuły 
Makaron
Ser feta
Oliwki

Sos:
Czosnek
Jogurt
Majonez
Cukier, sól, pieprz

Ja wszystkiego dodałam na oko, dlatego ciężko jest mi napisać ile czego potrzebowałam.

Pomidorki i ogórek obieramy, kroimy. Makaron oraz brokuły gotujemy.







Zostawiamy do wystygnięcia i w tym czasie robimy sos czosnkowy.
Obieramy trzy ząbki czosnku. Blendujemy z małym jogurtem oraz dwoma łyżkami majonezu. Przyprawiamy do smaku. Kroimy oliwki oraz ser feta. Wszystko mieszamy i dodajemy sos.


Mniam!

Znacie, lubicie, a może robicie podobne sałatki?
Podzielcie się w komentarzu! :)



1 komentarz: