czwartek, 21 września 2017

Zetpol

Firma ZETPOL zajmuje się produkcją obuwia tekstylnego dla dzieci od prawie dwudziestu lat. Większość wyrobów posiada certyfikaty: C.L.P.O. "Dobre Buty".
Projektowane przez specjalistów pozwala zapewnić komfort chodzenia, a jednocześnie ich desing jest przyjemny dla oka. Te zalety mi wystarczyły aby nawiązać współpracę z daną firmą. 


Obuwie, które wybrałam dla Zuzi to "Marlena" dostępne w rozmiarach od 18 do 27.


Obuwie dziecięce zapinane na rzep wykonane z wzorzystej tkaniny bawełnianej. Wygodne zapięcie ułatwia dopasowanie obuwia do stopy. Wnętrze buta wykonane z tkaniny bawełnianej. Usztywniana piętka. Szara elastyczna podeszwa wykonana z bezftalanowego tworzywa. Buty ozdobione kolorowym haftem. Materiał oddychający. Wkładka wykonana z naturalnej skóry oraz elastycznej pianki. 





Buty są wygodne dla Zuzi. Z łatwością zakładam jej na nóżkę. Uroczy motylek bardzo ją zachwycił co spowodowało,że chce zakładać tylko te buciki. Podeszwa jest bardzo elastyczna.
Rzep odpowiednio trzyma. Jesteśmy bardzo zadowolone i na pewno wiosną kolejna
para zagości u nas :)


Buciki możecie zamówić TUTAJ. 
Jestem pewna,że znajdziecie je także w sklepach stacjonarnych w Waszych miastach.

Na stronie ZETPOL znajdziecie wiele modeli obuwia. M.in.dla dziewczynek, chłopaków, kalosze, domowe czy obuwie damskie. Strona www jest bardzo przejrzysta, z łatwością można wszystko znaleźć. Kontakt z obsługą bardzo miły i szybki.

Zapraszam do zajrzenia na stronę, a także do polubienia profilu na Facebooku TUTAJ

Polecam! 
Moja ocena: 10/10 :)

2 komentarze:

  1. Śliczne! Tyle pięknych wzorów... aż ciężko zdecydować się na jakieś, Ale na pewno coś wybiorę dla mojej ksiezniczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne buciki. U nas na miejscu niestety nie znalazłam bucikow tej firmy ale w dzisiejszych czasach to nie problem. Juz przymierzam się do zakupów przez internet tylko musze zdecydują ktore😊

    OdpowiedzUsuń