wtorek, 5 września 2017

Lovely Handmade


Na Facebooku jest sporo osób, które własnoręcznie wykonują Aniołki.
Ja zdecydowałam się na Lovely Handmade. Właścicielka strony- Pani Gosia jest mama dwójki dzieci. Kontakt był i nadal jest bardzo szybki oraz miły. Bez wątpienia uważam, że P.Gosia ma niesamowity talent,a także serce, które wkłada w każdą swoją pracę. W ramach współpracy wybrałam aniołka biało-różowego na zawieszce. Zostałam ciocią uroczej Blanki i to właśnie
dla niej jest poniższy anioł:




Jak się Wam podoba? Pani Gosia wykonuje Aniołki na zawieszce lub na magnesie.
A może bardziej spodoba się Wam inny wzór?




Możecie złożyć zamówienie na metryczkę:


Lub wyjątkowe podziękowanie:


Pani Gosia na swojej stronie ma naprawdę dużo zdjęć dlatego odsyłam Was TUTAJ :)
Znajdziecie tam m.in.pamiątki z okazji I Komunii Świętej, Chrztu Świętego czy każdej innej uroczystości, aniołki w różnych rozmiarach, sowy, kotki. Już niedługo pojawią się fantastyczne ozdoby świąteczne na choinkę. Mikołaje, bałwanki, renifery, gwiazdki. Dostępne będą także choinki z piórek. Achhh już się nie mogę doczekać świąt :)

Zastanawiałam się skąd wzięła się nazwa- Lovely Handmade. Dowiedziałam się, że została podpowiedziana przez przyjaciół,którzy bardzo mocno kibicowali i wspierali przy rozkręcaniu działalności, ale są do dnia dzisiejszego. Może właśnie Wy zamówicie Aniołka dla swojego najlepszego przyjaciela? Na pewno zrobił coś, za co chcielibyście mu podziękować! :)
Pierwszy Aniołek został ulepiony w październiku ubiegłego roku z masy solnej za namową syna.
Obecne tworzone są z zimnej porcelany. 

Aniołek, który otrzymałam był przepięknie zapakowany- od razu nadaje się na prezent. Co prawda musiałam go rozpakować, aby pokazać Wam jak wygląda :) Wysyłka odbyła się ekspresowo i bezproblemowo. Piękna praca, która została wykonana bardzo starannie z pasją oraz sercem. 

Polecam!

UWAGA, UWAGA!!!

Specjalnie dla Was rabat 20% na wszystkie zamówienia u Lovely Handmade.
Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie lub dla kogoś bliskiego :)
Rabat obowiązuje przez 7 dni od dnia dzisiejszego na hasło: zuzienka.

Zapraszamy-
ja oraz Pani Gosia :)


3 komentarze:

  1. Super ! :) Uwielbiam aniołki i je kolekcjonuję więc na pewno by mi się podobał taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardzo wielki talent ma pani Gosia.

    OdpowiedzUsuń