wtorek, 8 sierpnia 2017

Tiulowy Zakątek - Pracownia Rzeczy Niezwykłych

Niecały miesiąc temu nawiązałam współpracę z przemiłą Panią, która jest właścicielem Tiulowy Zakątek - Pracownia Rzeczy Niezwykłych. Już teraz zapraszam do odwiedzenia bo jak sama nazwa wskazuje, znajdziecie tam same niezwykłe rzeczy. Dzięki współpracy otrzymałam dla Zuzi kwiatowy komplet- spódniczka oraz wianek na główkę.









Spódniczka na gumce wykonana jest z 100% bawełny w prześliczny, kwiatowy wzór. Na środku widnieje urocza kokardka. Pięknie się układa, idealna na co dzień ale także na wyjątkowe okazje. Moja córeczka- jak to dziewczynka ma dużo sukienek i spódniczek- ale w tej najbardziej ją lubię :)
Wianuszek wykonany jest ze sztucznych kwiatów. Myślałaś, że są prawdziwe? Ja na początku także tak myślałam! Wykonany jest na druciku, wiązany, jak i regulowany z tyłu za pomocą wstążeczki. Wspaniale się prezentuje i robi prawdziwe WOW! Idealnie spełnia się jako dodatek na wielkie wyjścia ale i nie tylko. A jaka jest Wasza opinia?

Koniecznie zajrzyjcie do Tiulowy Zakątek - Pracownia Rzeczy Niezwykłych. Znajdziecie tam m.in. ozdoby do włosów (spinki, opaski, wianki), spódniczki- dla Waszych Księżniczek, ale także i dla Was, maskotki, ozdoby do pokoju dziecięcego, produkty wykonane techniką decoupage i wiele innych cudowności, które zostały lub zostaną wykonane bardzo starannie. Serce także jest wkładane w każdy produkt :) Dodam, że kontakt jest bardzo miły i szybki. Dostałam odpowiedz na każde pytanie. Dlatego nie zastanawiajcie się- lajkujcie, oglądajcie te cudowności i zamawiajcie :)

Naprawdę polecam!


2 komentarze: