środa, 9 sierpnia 2017

Chameli

W minionym miesiącu nawiązałam współpracę z Chameli - sklep, w którym znajdziecie odzież damską oraz dziecięcą od polskich i włoskich producentów. Otrzymałam błękitny kombinezon, który wygląda jak sukienka. Jak to możliwe? Zobaczcie:








Kombinezon jest bardzo elegancki. Ja nosiłam go z sandałkami, ale uważam, że będzie pasował do koturn, obcasów, a nawet tenisówek. Wygląda jak sukienka, ale sukienką do końca nie jest. Jest to genialne rozwiązanie! Zawsze lubiłam sukienki, spódniczki. Jedynak wiedziałam, że przy małym dziecku trzeba to trochę ograniczyć. Tam się podwinie, tu zwieje wiatr gdy akurat niosę córkę na rękach, a gdy huśtam na huśtawce okaże się, że jest jednak za krótka... Z tą sukienką to niemożliwe! Nosząc ją, czułam się w tej kwestii bardzo spokojna. Na dodatek bardzo dobrze się prezentuje. Za niedługo wybieramy się na dużą uroczystość rodzinną i chyba już wiem co na siebie założę :) Nie wiem jak Wy, ale ja po raz pierwszy spotkałam się z taką odzieżą. Nigdy wcześniej nie widziałam ani nie słyszałam. Lubicie funkcjonalne produkty?
To jest właśnie dla Was!

Zapraszam do odwiedzenia Chameli na Facebooku. Lajkujcie, oglądajcie i zamawiajcie.
Kontakt bardzo szybki i przemiły :)

Zdecydowanie jestem na TAK!

1 komentarz: