poniedziałek, 5 czerwca 2017

Tata

23 czerwca obchodzimy Dzień Ojca. Jak zamierzacie spędzić ten dzień? Przygotowujecie coś specjalnego? A może po prostu spędzicie ten dzień razem? Zuzia od samego początku ma bardzo dobry kontakt z tatą. Tata był przy niej od pierwszych chwil życia. Gdy Zuzia była jeszcze w brzuszku- tata bardzo często do niej mówił :) Teraz mają bardzo dobry kontakt, są bardzo ze sobą zżyci i nie wyobrażają sobie życia bez siebie! Dla Taty to nie problem aby nakarmił, wykąpał czy przebrał córę. A jak to wygląda u Was? Tata zajmuje się dzieckiem? Spędzają razem czas? Czas w którym jest tylko: tata i dziecko? Bo gdy nasz Maluch jest z tatą to...

...lepiej się poznają
... śmieją się na całego
... grają w piłkę
....ruszają na wyprawę
....szaleją na torze przeszkód
....ścigają się
....czytają bajki
tak naprawdę wszystko można robić z TATĄ!




Ten dzień, Dzień Ojca dla wielu będzie szczęśliwy, ale na pewno też dla wielu o wiele mniej...
Czasami bywa tak, że tata od samego początku się odwraca i nie interesuje się swoim Maleństwem. Czasami Ten na górze jedno z nich do siebie zabierze. A czasami mężczyzna bardzo chce zostać Ojcem ale z różnych względów nie może. Jedni świętują, dla innych jest to normalny dzień. Powiem szczerze, że jeszcze nie mamy nic zaplanowanego :) na pewno z Zuzią wykonamy jakąś pracę plastyczną, może znajdziemy dla taty nową koszulę i gdzieś razem, w trójkę się wybierzemy :) 
Jeśli chcielibyście coś podarować, ale nie wiecie co to mam dla Was pewne propozycję. 

Świetnym pomysłem na prezent jest fotoksiążka. Wiele firm ma je w swojej ofercie. My mamy jedną od AB FOTO.  Bardzo fajna pamiątka. Z wykonania również jestem bardzo zadowolona. 

Kosmetyki. Baaaaardzo praktyczny prezent. Na pewno zostanie wykorzystany ;)

Chyba każdy mężczyzna lubi samochody. Może jakiś gadżet? Kamerka samochodowa?

Laurka :) W tym roku ja na Dzień Matki otrzymałam pierwszą laurkę od mojego dziecka. Taki prezent, ale wylał ze mnie tyle łez... :) Mam dla Was kilka propozycji zaczerpniętych z Internetu:





Który pomysł podoba Wam się najbardziej? A może macie jakiś inny?
Podzielcie się! 

4 komentarze:

  1. Samochód z rolki po papierze genialny ;)
    U nas tata Ali spędza z nią coraz więcej czasu odkąd poszłam do pracy. Często są sami po południu i widzę, że im to na dobre wychodzi, tata coraz bardziej zakochany w swojej księżniczce, a Ala tez do niego biega i ciągle go woła.

    OdpowiedzUsuń
  2. super inspiracje! My w zeszłym roku robiliśmy body personalizowane dla dzieci z tekstem do taty i laurki:) Tata dostał tez koszulkę "Najlepszy tata pod słońcem". W tym jeszcze nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... przebieranie i kapanie raczej ja, czasami zdarzy się, że tata. Ale jak wraca z pracy to córcia zapomina o mamie i leci przeszczesliwa do taty się przytulić i pobawić :)

    OdpowiedzUsuń