czwartek, 8 czerwca 2017

Chusteczki Equilibra

Od kilku miesięcy testuję produkty firmy Equilibra. Kilka było dla mnie, teraz pora na moją córeczkę. Zuzia rozpoczęła testowanie produktów od chusteczek.





Delikatne chusteczki oczyszczające o fizjologicznym pH, przeznaczone do przemywania skóry dziecka po każdej zmianie pieluszki. Wykonane z delikatnego materiału, pochodzenia naturalnego strukturze plastra miodu. Konsystencja mleczka, którym nasączone są chusteczki umożliwia skuteczne przecieranie skóry bez pocierania. Zawiera 99% składników pochodzenia naturalnego. Aloes, gliceryna roślinna, wyciąg z nagietka, olejek z masłem Shea, inulina, kompleks nawilżający. 

Chusteczki przeznaczone są dla dzieci od pierwszych dni życia. Są bardzo, ale to bardzo delikatne. Opakowanie zawiera 72szt. Dzięki zamknięciu wielokrotnego użytku chusteczki nie wysychają. Za każdym razem wyjęłam jedną chusteczkę, a nie kilka. Zuzia miewa problemy skórne, ale po użyciu chusteczek Equilibra stan skóry znacznie się poprawił. Idealnie nadają się do przemywania buzi czy rączek. Nawet sama używałam i jestem bardzo zadowolona. Przy opakowaniu gratis znalazła się mała paczuszka (20szt) tych samych chusteczek. Zabieram ją na każdy spacer, wyjście na plac zabaw, a nawet na zakupy. Jesteśmy bardzo zadowolone!

Produkt dostępny TUTAJ aktualnie w cenie promocyjnej :)

2 komentarze:

  1. Ja też próbowałam wielu różnych marek zanim znalazłam te 'idealne ' dla Mai ;) zawsze albo za mokre albo za suche albo się pienia ... tej marki nie miałyśmy jeszcze ale może są lepsze od naszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mieliśmy okazji jeszcze próbować:) ale zachęcają;) Super, że Wam przypadły do gustu!

    OdpowiedzUsuń