środa, 4 stycznia 2017

Equilibra Krem do twarzy

Od miesiąca mam okazje testować kilka kosmetyków, tym razem tylko dla mnie :)
Firma w swojej ofercie ma następujące linie prodktów: linia aloesowa, linia Tricologica, olejki, pielęgnacja ciała, linia dermatologic, a także Baby line. 

Dzisiaj przedstawię kosmetyk z linii aloesowej- aloesowy krem do twarzy.
Ale zanim o nim, poznajcie tą wyjątkową firmę.

Equilibra to marka z 25-letnim dorobkiem. Lider produktów aloesowych sprzedawanych na całym świecie. W swojej ofercie oprócz kosmetyków pielęgnacyjnych posiada również suplementy diety i produkty spożywcze. W Polsce kosmetyki tej firmy sprzedawane są od czterech lat na rynku farmaceutycznym oraz wybranych punktach zielarskich. Linia do pielęgnacji włosów dostępna jest również w wybranych drogeriach. Często podczas procesów produkcji naturalne składniki tracą swoje zbawienne właściwości. Equilibra postawiła na efektywny i nienaruszony surowiec. Aloes, który jest głównym składnikiem produktów, uzyskiwany jest w ręcznym procesie ekstarktowania liścia na zimno, kolejno następuje mechaniczne upłynnienie i stabilizacja wewnętrznej tkanki liści, dzięki czemu w pełni zachowuje swoje dobroczynne właściwości. Co ważne produkty zawierają wysokie stężenie czystego, niepasteryzowanego Aloe Vera (od 20-98%).

Aloesowy krem do twarzy 75 ml
Equilibra 40% aloesu






Krem ma przyjemną i lekką konsystencję. Łatwo się wchłania, bez tłustych śladów na skórze. Jest to niesamowicie szybkie. Przy innych kremach trwało to bardzo długo i często pozostawiały tłuste plamy. Zawiera 40% niepasteryzowanego, w 100% czystego żelu aloesowego. Ma działanie nawilżające. Odkąd go używam, moja skóra twarzy jest nawilżona, przyjemna w dotyku, aksamitna. Nadaje się do każdego rodzaju skóry. Krem można stosować rano oraz wieczorem. Nie zawiera parabenów, parafiny i oleji mineralnych, dodatkowych substancji zapachowych.  



Krem możecie kupić TUTAJ.

Zapraszam na Fanpage Equilibra TU oraz strone www TU gdzie poznacie wszystkie produkty
i dowiecie się więcej o marce.

Jestem na TAK! Polecam! 

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam przyjemności z tą firmą:) Ale już któryś raz spotykam się z nią we wpisach na blogach i baardzo mnie ciekawi. Może kiedyś uda się wypróbować:)Z dopasowaniem kremu do buzi mam częsty problem. Może ten by mi spasował:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie używałam. Dzięki współpracy mam taką okazję :)

      Usuń
  2. DObrze, że to krem tylko dla nas ;) Matka też musi o siebie zadbać. A tak poza tym to moja Ala jest chyba uczulona na aloes, ja za to nie, więc super ;) W przyszłości nie będzie mi podbierać takiego kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewno, że tak! Cała paczuszka tylko dla mnie <3

      Usuń
  3. Fajnie, że się sprawdził. Testujemy produkty dla dzieci tej marki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie aloes i chetnie wypróbuje opakowanie wygodne a konsystecja fajna nie lejaca

    OdpowiedzUsuń