piątek, 20 stycznia 2017

Dzień Babci i Dzień Dziadka

W ten weekend dwa ważne dni. Pamiętacie o swoich dziadkach?
My razem z Zuzią pamiętamy :)


Wszystkim Dziadkom z okazji ich święta życzymy dużo zdrowia, pomyślności i szczęścia. Spełnienia marzeń- tych dużych i tych małych. Uśmiechu, który nigdy nie zniknie z Waszych twarzy. Wszystkiego najlepszego!


A na koniec mam kilka zabawnych tekstów. Kto z Was któryś z nich usłyszał?

Masz już jakiegoś kawalera?

Jaka pannica z ciebie wyrosła!

Jak nie możesz to ziemniaki zostaw, zjedz mięso!

Gołe plecy...nerki sobie przeziębisz!

6 komentarzy:

  1. Mamy laurki i prezenty i cały weekend spędzamy z babciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętamy i prezenty piękne mamy :-) teksty śmieszne i pamiętam jak babcia tak do mnie mówiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcie zawsze się o nas troszczyły :) żeby nie być głodnym, żeby nie zmarznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasi rodzice jeszcze dziadkami nie zostali (młoda rodzi się za 2 msc), więc idziemy jedynie w odwiedziny do dziadków mojego chłopaka (a już niebawem pradziadków) na rozmowę przy herbatce i ciasteczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi babci i wlasnie sobie nerki przeziębiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Babcia Mai niestety jest za daleko, na szczęście istnieje internet, także życzenia byly przez kamerkę;)

    OdpowiedzUsuń