sobota, 24 grudnia 2016

Wesołych Świąt!

Kochani, bardzo przepraszam, że jest mnie tutaj coraz mniej...
Zaczęłam pracować na pół etatu i niestety, ale czasu mi brakuje.

Obiecuję, że po świętach bardziej się zorganizuje. Nowy Rok, nowe postanowienia.
Organizacja przede wszystkim! :)

Mój mężczyzna w tym roku sam zrobił pierniczki i pierogi. Kucharz z niego wzorowy, więc pewno wszystkim będą smakować. A jak u Was? Macie swoich pomocników?


Życzę Wam zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia. Spędzenia czasu wśród najbliższych. Bez zmartwień, kłótni i stresu. Wesołych Świąt!

Obserwujcie nas na Instagramie- tam też się dzieje :)
https://www.instagram.com/karolka_f/?hl=pl

1 komentarz:

  1. Ja w tym roku zrobiłam jedynie pierniczki i babeczki. W planach miałam jeszcze barszcz i uszka, ale niestety Ala się pochorowała, wiec głównie poświęciłam się jej. Na szczęście wigilia u teściowej, wiec przejęła gotowanie

    OdpowiedzUsuń