czwartek, 29 grudnia 2016

Rok 2016

Dużymi krokami zbliża się koniec 2016. Pora na krótkie podsumowanie minionego  roku.
Zrobię to właśnie teraz, ponieważ w sobotę - 31 grudnia świętuje swoje...kolejne urodziny i już jutro rozpoczynamy przygotowania :) będę miała również dla Was przepis na super sałatkę, ale podzielę się nim z Wami po Nowym Roku.



W tym roku, a dokładniej w marcu powstał mój blog! Postanowiłam go założyć dzięki Mamie Magdzie :) zapraszam wszystkich do odwiedzin: http://www.mamamagda.pl/ Już kiedyś o tym myślałam, ale tak naprawdę Ty mnie do tego zachęciłaś. Dziękuję wszystkim, którzy są tutaj ze mną, czytają, odwiedzają, zostawiają po sobie jakiś ślad. Wierzę, że będzie Was jeszcze więcej! :)
Udało mi się nawiązać kilka współprac, testowania produktów, organizacji dla Was konkursów z czego bardzo się cieszę!


Udało mi się wygrać wiele konkursów. Kilka kart podarunkowych do sklepu Toys R i Smyk. Zabawki, maskotki, ubranka. Dla mnie, jak i dla Zuzi kosmetyki. Niedawno w moje ręce wpadła nowa torebka. Bilety do kina, teatru. Wieli zapas makaronów. Perfumy, płyty, książki i wiele, wiele innych cudowności. 

Z kilkumiesięczną Zuzią podróżowaliśmy, zwiedziliśmy kilka pięknych miast w Polsce.

Ja, przeszłam operacje. Tatuś i Zuzia świetnie dawali sobie radę bez mnie w tym czasie. 

Powstał Fanpage, który prowadzę razem z koleżanką poznaną na obozie harcerskim w 2009roku. Jeśli jeszcze nie lubicie, koniecznie nadróbcie zaległości tutaj: https://www.facebook.com/Mamcie-dwie-129733220805039/?fref=ts

Niedawno, ale jeszcze w tym roku postanowiłam ponownie zacząć pracować- póki co na pół etatu.

Założyłam konto na Instagramie. Zapraszam: https://www.instagram.com/karolka_f/?hl=pl

Dowiedziałam się, że zostanę ciocią!!! :)

Pierścionek na prawej dłoni sprawił, że stałam się narzeczoną.

Razem z tatusiem, chociaż to bardziej jego zasługa, został wyremontowany i urządzony pokoik Zuzi. Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się nim pochwalić tutaj.

Poznałam córeczkę mojej przyjaciółki i spotkałam się z nią po sporym czasie.
Mieszka zagranicą i jedyny kontakt jaki mamy to Internet.

Udało się pokonać chorobę tatusia, chociaż to jeszcze nie koniec, ale już jest naprawdę dobrze :)

Po raz pierwszy wybraliśmy się w trójkę na basen.


 










Uważam, że ten rok był naprawdę dobry!
A jaki będzie kolejny? Już niedługo się przekonamy.

Życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku.
Udanej zabawy Sylwestrowej- my spędzamy ten dzień w domu z najbliższymi,
a wieczorem oglądając TV :)
Do kolejnego...już w 2017 roku! 

7 komentarzy:

  1. Cudne fotki wam wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) wzajemnie- wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok!

      Usuń
  2. Świetne podsumowanie, ja ciągle planuje wycieczkę na basen i nie wychodzi. Nie wiem tez czy zima todobry pomysł na początek tej przygody, no i Ala ostatnio chorowała, wiec pewnie lepiej chwilę odczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my byliśmy jakoś na jesień :) nawet zimą można się wybrać. u nas jest kawiarnia, więc trochę tam posiedzieliśmy zanim wyszliśmy na zewnątrz. ale lepiej odczekać chwilę po chorobie :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli rok był generalnie udany :) Konkretne podsumowanie, no i oczywiście gratuluję sukcesów związanych z blogiem. Super zdjęcia Zuzi :) Oby ten nowy rok był jeszcze bardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No super podsumowanie. Dobrze jest to zrobić i docenić co przydarzyło się w ubiegłym roku. Szkoda że jesteśmy tak daleko bo już za wami tęsknię:* nie mogę się doczekać aż nasze córeczki znów się spotkają ;)

    OdpowiedzUsuń