czwartek, 2 listopada 2017

Król Zabawek - drewniany warsztat

Dzięki współpracy z firmą otrzymałam kupon rabatowy na określoną kwotę. Już dawno myślałam o warsztacie dla Zuzi, dlatego postawiłam na niego. Moja córeczka bardzo lubi bawić się autkami, śrubkami, ale także zabawkami typowo dla dziewczynek. Czy to coś złego? Nie wydaje mi się :) Zobaczcie jak wygląda warsztat:









Zestaw składa się z skrzyneczki na narzędzi (można ją wysunąć, a także przenosić narzędzia) młotka, śrubokręta, klucza do śrub, piły, śrub, nakrętek, kostek i deseczek do łączenia. Produkt w całości jest drewniany. Jedynie nakrętki na śrubki wykonane są z plastiku. Całość jest bardzo przyjemna w dotyku, starannie wykonana, brak ostrych krawędzi. Kolorowa farba sprawia, że warsztat jest bardzo nowoczesny i wspaniale się prezentuje. Produkt przeznaczony jest dla dzieci od 3 lat, ale moją 2 letnią córkę bardzo zainteresował. Spędza wiele czasu przy zabawie w majsterkowicza. Warsztat spodobał się także 1,5 rocznemu dziecku, 4 i 9 letniemu. Każdy z nich miał inny sposób na zabawę. Uważam, że jest to idealny prezent z okazji zbliżającego się Mikołaja czy Świąt. Jeśli Twoje dziecko lubi wkręcać, wykręcać i wbijać to bardzo dobrze trafiłeś. Dodatkowo warsztat rozwija zdolności manualne oraz koordynacje wzrokowo-ruchową. Zestaw pozwala dziecku naśladować czynności wykonywane przez dorosłych. 

Na stronie Król Zabawek znajdziecie także inne warsztaty i narzędzia drewniane KLIK

Dodam, że strona WWW jest bardzo przejrzysta, z łatwością można znaleźć szukany przez nas produkt. Obsługa klienta bardzo miła, szybko odpowiada na wiadomości. Zestaw został wysłany kurierem. Wszystko odbyło się na 6+ :)

Zapraszam do polubienia strony na Facebooku TUTAJ

Polecam!

3 komentarze:

  1. Moja córka też lubi Autka itp. Jak tata coś robi to ona też musi mieć swój śrubokręt i robić to co on 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! :) jak byłam mała to oprócz kolekcji lalek barbie miałam duże auto na sterowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny warsztat! Już dawno o tako myślę dla moich maluchów:)

    OdpowiedzUsuń