środa, 12 lipca 2017

Lato z Dla Maluszków

Od miesiąca razem z Zuzią testuję letnie czapeczki/chustki od Dla maluszków.
Dzięki współpracy mogłam wybrać dwa wzory materiałów z których powstaną letnie nakrycia głowy dla mojej córeczki. Zobaczcie sami jakie postanowiłam wybrać:










Obie czapeczki wykonane są z 100% bawełny. Daszek został wykonany z podwójnego materiału, który na dodatek jest cieniutki, przewiewny i przyjazny. Chustki w bardzo łatwy i szybko sposób można samodzielnie zawiązać. Na zdjęciu 4 oraz 5 pokazałam Wam,że można je związać na dwa sposoby. Na początku myślałam, a nawet byłam pewna, że Zuzia szybko będzie zdejmowała czapeczkę albo sama spadnie. Nic z tych rzeczy! Córeczka nawet nie zauważyła, że ma coś na główce, ponieważ jest delikatna i cienka. Także nie spadała z główki. Nigdy wcześniej nie mieliśmy takich czapeczek, byłam nastawiona do nich średnio, a tu taka niespodzianka...i to na duży plus. Rok temu mieliśmy kapelusz- nie na wiązanie i co chwilę spadał albo Zuzia zdejmowała. Teraz nie mamy tego problemu :) A czy Wy, Drodzy Rodzice macie czapeczki na upalnie dni dla Waszych Maluszków? Jeśli nie- serdecznie zapraszam do Dla maluszków.  Znajdziecie tam wiele innych wzorów materiałów z których mogą powstać chustki lub inne produkty np spodenki, opaski, czapeczki, spódniczki i wiele innych wspaniałych rzeczy. 

A Wam który wzór bardziej się podoba? :) 

5 komentarzy:

  1. Flamingi wymiatają :) Super czapeczki, zwiewne nie poci się główka ? Mój mały ma do tego tendencje więc zawsze mam problem z wyborem nakrycia głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flamingi skradły moje serce <3 główka się nie poci, są naprawdę świetne. Polecam!

      Usuń
  2. Mi bardzo podoba się ta we flamingi:) tez mamy tego typu czapeczka i gdy ja dostałam nie byłam jakoś zachwycona. Teraz ja uwielbiam, ale nasza nie jest taka piekna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jaka urocza. Ślicznie malutka wygląda w tej czapeczce w flamingi <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są obie aż ciężko wybrać ładniejsza 😍

    OdpowiedzUsuń