poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wiosna!

Wiosna, a może już lato?
U nas temperatura jest bardzo wysoka :)
oczywiście korzystamy z pogody!

Kilka zdjęć, jeszcze ze świątecznego spaceru.





Ostatnio dotarły do mnie próbki firmy VICHY. Wystarczyło wypełnić, którą ankietę na stronie www i czekać na miłą przesyłkę :) próbki jeszcze czekają na ich przetestowanie.


W ostatnim czasie udało mi się wygrać fantastyczne nagrody w wielu konkursach...
Ale wszystko po kolei :)
Dzisiaj tak mnie nadchneło, że postanowiłam puścić zakład LOTTO!

Jedną z nagród, którą udało mi się zdobyć to bon do jednego ze sklepu odzieżowego w pobliskiej galerii handlowej. Postanowiłam oddać go siostrze :)

Pewnego dnia natrafiłam na fan page Przede-Wszystkim-Kobieta i ujrzałam bardzo ciekawy konkurs!
Konkurs ptt."Pokaż miłość", który trwał miesiąc. Zadanie polegało na przesłaniu zdjęcia ukazującego miłość na którym musiało znajdować się serduszko :) Szybciutko z Zuzienką zabrałyśmy się do pracy i udało nam się wygrać cudowną nagrodę! Otrzymałyśmy boską spódniczkę tutu od Spódniczki dla ksieżniczki. Zielona, idealna na wiosne. Bardzo dziękujemy organizatorce konkursu oraz sponsorowi naszej nagrody! 




O kilku pozostałych konkursach przeczytacie w następnym poście, który pojawi się w najbliższym czasie. Jutro z Zuzienką czeka nas szczepienie...nie lubię, bardzo nie lubie. Zuzienka dzielna, damy rade :)
Dodam, że dwie dolne jedynki już są!:)

Mama K.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz