środa, 9 marca 2016

Sprzedaż Misz-Masz

Dzisiaj chciałabym napisać kilka słów o firmie szyjącej artykuły dla dzieci i niemowląt,
a także wykonującej wszelakie przeróbki krawieckie i szycie miarowe.
Natrafiłam na fanpage wyżej wymienionej firmy. Planowałam zakupić Zuzience poduszkę typu "Motylek".
Akurat natrafiłam na licytacje! Wzór od razu bardzo mi się spodobał. Poduszka jest dwustronna- na jednej stronie znajdziemy 100% bawełny, na drugiej- bardzo miły w dotyku materiał Minky.




Zuzienka ma już prawie 5 miesięcy, jednak bardzo często ją używamy.
We wózku, na przewijaku, a nawet czasami na niej śpi w swoim łóżeczku.
Latem przeniesiemy się z gondoli na spacerówke- tam też się przyda.

Licytacje rozpoczynają się na niskich cenach, znajdziemy tam produkty takie jak: wyżej opisaną poduszkę, kostki sensoryczne, poszewki na poduszki, komplety: komin + czapa, opaski, chustki, maskotki i wiele, wiele innych.
Sprzedaż Misz-Masz wykonuje również specjalne zamówienia.

Miła obsługa, produkt zgodny z opisem, a także ze zdjęciem. Firma znajduje się dosyć blisko, ja nie mogłam pozwolić sobie na osobisty odbiór, ale ciocia Zuzi wyręczyła nas i poducha szybko do nas dotarła.
Jesteśmy zadowolone i bardzo polecamy! KLIKAMY 


Wczorajszy dzień świętowałam sporą ilością kwiatów, a także przepyszną kolacją wykonaną przez mojego mężczyznę :) Pierwszy Dzień Kobiet Zuzienki!

Na koniec mam dla Was jeszcze coś...








5 komentarzy:

  1. Oo zastanawiałam się nad motylkiem, chyba również poszukam takiego dla mojego Sebcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Sprzedaż Misz-Masz! Wiele ciekawych wzorów, super wykonanie i doskonały kontakt ze sprzedawcą. Samą poduche również polecam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam i polecam Sprzedaz Misz Masz, niesamowite Dziewczyny, wspaniale pomysly, otwarte na nowe rzeczy, przesympatyczna fachowa pomoc, kontakt z Klientem, rzeczy uszyte z niezwykłą starannością. Mamy calutka wyprawke od.nich i caly czas zamawiamy i licytujemy :-) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. ;-) to maja juz wiecej fanek ;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń